Pagina 4 van 4
Geplaatst: 05 jan 2010 19:20
door Smiley
Onbeschadigde clam:
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 0510439682
En die deuren en motorkap raak je wel kwijt.
Geplaatst: 28 feb 2010 10:14
door Smiley
Hij staat er weer mooi bij:
http://www.autogespot.com/nl/viewimages ... 2010194913
Hoe krijg je die uitlaatpijpjes zo schuin?
De voorste motorkap kun je weer recht op de clam krijgen, door het scharniermechanisme wat te verbuigen. Zie hier:
http://www.vx220.org.uk/forums/index.ph ... off-agian/
http://www.vx220.org.uk/forums/index.ph ... -part-two/
Geplaatst: 28 mar 2010 12:39
door Sir_Bongiovi
Geplaatst: 28 mar 2010 15:09
door TissiRS
Dat lijkt bijna te goedkoop, wat een mooi model is dat zeg. Helaas zit dat stuur nogal verkeerd.
Geplaatst: 28 mar 2010 15:16
door Smiley
TissiRS schreef:Dat lijkt bijna te goedkoop.
Nee hoor. UK NA's gaan al vanaf 7k: (bpm voor een 2001 is ongeveer 1.5k)
http://www.pistonheads.com/SALES/list.a ... TP&o=q&pc=
Deze is echter voor kapitalen aangepast.
Geplaatst: 28 mar 2010 15:24
door TissiRS
Dat is wel weer waar ja, maar het ombouwen van de stuurinrichting kan zeker niet voor 5.000?
Geplaatst: 28 mar 2010 15:31
door Smiley
TissiRS schreef:Dat is wel weer waar ja, maar het ombouwen van de stuurinrichting kan zeker niet voor 5.000?
Ik ben 1 keer een aanbieding van conversies tegengekomen, en vd kooi heeft momenteel een geconverteerde turbo te koop staan, maar weet geen conversieprijzen.
Voor een goedkope LHD zul je mobile.de en kapaza.be in de gaten moeten houden. Als een nieuwe kentekenplaat geen bezwaar is, moet je in totaal voor rond de 15 tot 16 incl bpm klaar moeten zijn.
Als je origineel wilt, gaat het snel richting de 20 hier in NL.
Soms als mensen er sneller vanaf moeten 17 tot 18 (sporadisch)
Geplaatst: 28 mar 2010 15:56
door Denthrax
Eens de nieuwe ophanging eronder zit zal hij wel van gedacht veranderen. Want momenteel vind ik de VX met Sachs enorm slecht rijden. De dempers achteraan blijkben goed gaar te zijn. Ik dacht op bepaalde momenten dat ik met een zware Mercedes 280/300SE aan het rijden was. No offence Porker
