Pagina 4 van 4
Geplaatst: 27 sep 2012 14:00
door Smiley
Welke foto's refereer je naar?
Geplaatst: 27 sep 2012 14:28
door gertje
Smiley schreef:Welke foto's refereer je naar?
De eerste in het topic, bij Mark staan ze ook op de site maar had graag wat referentie punt voor ik hier een poging naar ga wagen.
Als iemand zich geroepen voelt om mij te helpen hierbij.
Want ik snap er blijkbaar de jota van. Dacht dat het iets makkelijker plug en play was
Geplaatst: 27 sep 2012 15:12
door Smiley
Als je een 120 ampere dynamo hebt, wordt het al wat lastiger.
Lees de dummy guide nog eens door.
http://www.xs4all.nl/~email2me/2.4.zip
Geplaatst: 27 sep 2012 16:06
door gertje
Heb een 100 volgens Opel toch. Krijg de dummy guide niet open op de i pad zal voor straks thuis zijn
Geplaatst: 28 sep 2012 4:22
door hitman
wanneer begin je eraan?
Geplaatst: 28 sep 2012 7:26
door Dennizz
Heb ik dit gemaakt? Wist ik geen eens meer....
Geen idee waar ik de foto's heb opgeslagen op het web, zou ook niet weten waar ze nu zijn trouwens
Eigenlijk maar 1 tip, laat niets in de dynamo vallen
Een grote klus maar wel een lekker gevoel als alles weer loopt, verwacht geen wonderen. Qua gevoel win je wel iets, maar feitelijk erg weinig.
Succes!
Geplaatst: 28 sep 2012 8:10
door Smiley
Je wint geen koppel, alleen pk's.
Daarvoor moet je best hard werken in je speedster om die te voelen.
Bij twijfel zeker eerst eens in een speedtser (mee)rijden waar het reeds gedaan is om je verwachtingen juist te krijgen.
Zoals bij elke tuning went het erg snel, helaas.
Geplaatst: 07 okt 2012 8:11
door markv
Ik denk dat het er heel erg aan ligt hoe gevoelig iemand is voor de manier waarop de motor reageert. Het 2.4 spruitstuk levert weldegelijk koppel op, maar niet de grote hoeveelheden die een compressor doet. Het blijft een atmosferische motor. Maar het karakter van de motor veranderd weldegelijk. Van een zullige caravantrekker naar eentje die veel liever toeren draait. Maar daar moet je natuurlijk wel naar opzoek zijn, het wordt geen motor die bergen extra koppel levert bij lage toeren.
Mark
[/img]