Pagina 4 van 6

Geplaatst: 13 okt 2011 13:52
door the-duke
Mooie update !
Alleen jammer van je koppeling, heb je niet verdiend na zoveel werk. Aan de andere kant.. Als de koppeling gewoon in orde is, zegt het ook wel wat 8)

Ik neem aan je in ieder geval te zien zaterdag om weer eens bij te babbelen, hopelijk met Speedster, als is het alleen maar om hem te bekijken..

Gr,
The Duke

Geplaatst: 13 okt 2011 18:47
door Smiley
Exmantaa schreef:(Misschien toch zaterdag even op de bank gaan staan om eens te kijken bij hoeveel Nm deze kopeling het nu begeeft.)
Heel goed :thumbup:

Yellow LSJ

Geplaatst: 14 okt 2011 6:07
door S. Gonzales
Balen van die koppeling...... :cry:

Ga je nu maar meteen voor een sinterbrons exemplaar?

Geplaatst: 14 okt 2011 7:42
door Exmantaa
Ik weet nog niet wat er straks voor plaat in komt, maar dan wel graag een exemplaar dat een Harrop SC aankan en liefst ook niet al te zwaar gaat.
Maar heb nu even geen zin om de hele handel weer uit elkaar te trekken. Eerst maar eens een beetje rijden en experimenteren met m'n mapping-tools. :wink:

Geplaatst: 15 mei 2012 9:04
door the-duke
Is er op dit project nog iets leuks te melden :wink:

Gr,
The Duke

Geplaatst: 15 mei 2012 15:52
door Exmantaa
Weinig grote nieuwe dingen te melden. Vorderingen gaan traag vanwege een beetje chronisch gebrek aan tijd voor m'n eigen Speedy...
Op dit moment bezig om er eerst maar eens een LHD van te maken. Dit weekend de remleidingen erin gezet en de pedalen weer terug gemonteerd.

Verder is Speedster4fun bezig om een Z20NET/Saab blokje op te bouwen waar straks eenzelfde LSJ management op gaat komen. En dan is er nog een Engelsman die een "zwart-2,2-raceproject-met-Harrop" heeft wat maar niet knap wil lopen. Daar net een kabelboom voor gemaakt en er komt dus ook een LSJ computer in. Erg benieuwd naar wat daar straks uit gaat komen. 8)

Geplaatst: 15 mei 2012 19:23
door the-duke
Als je 3 Speedsters tegelijk aan het doen bent kan ik me i.d.d voorstellen dat je nog rechts moet zitten :wink:

Wellicht tijd voor Speedster4fun om eens een digitaal tipje van de sluier op te lichten :)

Gr,
The Duke

Geplaatst: 15 mei 2012 23:20
door Speedster4Fun
the-duke schreef:Wellicht tijd voor Speedster4fun om eens een digitaal tipje van de sluier op te lichten :)

Gr,
The Duke
Ik bouw een Z20NET motor om naar LSJ motor.
Wordt dus hetzelde als wat er nu bij Exmantaa in zit.
Door de sterkere interne componenten en de programeerbare ECU een betere basis om er wat serieuzer vermogen uit te halen.
Eerst even kijken wat een geflowde kop en een kleinere pulley op de SC doet, daarna zien we wel..

Geplaatst: 11 feb 2013 20:58
door Exmantaa
Smiley en ik waren deze zondag bij de Opel-Forum dynodag en konden zo mooi eens direct vergelijken tussen z'n 2,2 OBD tuned SC en mijn 2.0 LSJ ecu tuned project.
De gele loopt erg lekker bovenin, maar deze 1e dynorun daar was goed voor flink wat consternatie tussen al het Corsa en Astra volk.
:P

http://youtu.be/_NPR1eo0Uhw

:shock:

(hoe krijg ik deze embedded hier?)

Geplaatst: 11 feb 2013 21:09
door tibby
WTF :shock:
Eenig idee wat je koppel is?
grtz

Geplaatst: 11 feb 2013 21:10
door Co'tje
Exmantaa schreef:Smiley en ik waren deze zondag bij de Opel-Forum dynodag en konden zo mooi eens direct vergelijken tussen z'n 2,2 OBD tuned SC en mijn 2.0 LSJ ecu tuned project.
De gele loopt erg lekker bovenin, maar deze 1e dynorun daar was goed voor flink wat consternatie tussen al het Corsa en Astra volk.
:P

http://youtu.be/_NPR1eo0Uhw

:shock:

(hoe krijg ik deze embedded hier?)
335 PK, WOW!!!!!
Dat is mooi werk......

Geplaatst: 11 feb 2013 21:25
door Maik
Als je dan ook nog gaat zeggen dat dit aan de wielen is dan word ik gek :wink:
Netjes Frank!

Geplaatst: 11 feb 2013 21:30
door Smiley
Maik schreef:Als je dan ook nog gaat zeggen dat dit aan de wielen is dan word ik gek :wink:
Dat was inderdaad aan de wielen, incl de wielslip die dit cijfer opleverde :wink:

Geplaatst: 11 feb 2013 21:56
door Maik
Hmmm... Aan de wielen.... :P

Geplaatst: 11 feb 2013 21:57
door Speedster4Fun
Het echte vermogen was 235 pk aan de wielen.
Ongeveer 280 pk aan de krukas, niet slecht..