Geplaatst: 05 mei 2012 21:56
Wat extra parking bijgemaakt om in vooruit, in alle veiligheid, de straat te kunnen opkomen 
De Nederlandse Opel Speedster Club
https://www.speedsterclub.nl/forum/


hebben een new beetle cabrio ...gaan deze nog poosje houden en de aankoop van de nieuwe beetle nog wat uitstellen ...nog wat sparenBlitz schreef:ik zou eerder deze bijhouden en die beetle uit je hoofd zetten