En elkaars auto bekijken is natuurlijk ook leuk.

Begrijp me niet verkeerd hoor, wij vinden het ook leuk om andere mensen met dezelfde passie te leren kennen.........en eens ergens anders te komenjans schreef:Oké dat is duidelijk.
Bij ons ligt het wel iets anders, als wij weg willen zoals je zegd bijv een terrasje pikken doen wij ook minstens 1 keer per week.
Maar daarnaast vinden wij ,andere mensen leren kennen met de zelfde passie: nl de speedster,ook leuk.En zo kom je nog eens ergens anders.
Zonder dat het een verplichting gaat worden.
Ben ik geheel van op de hoogteMaik schreef:Marcel moet nou eenmaal iets efficienter met zijn tijd omgaan, dat snap ik heel goed (heb dat zelf ook, misschien niet zo extreem als Marcel alleen). Jans, jij hebt wel iets meer vrije tijd en dan vergeet je misschien dat je je vrije uurtjes maar 1 keer kunt gebruiken
.
gr.
M.
Nu al terugjans schreef:Vandaag naar Vmax geweest.Een mooie dag, en de hele dag zon![]()
![]()
Miste Piet ,Maarten, en Maik. We hebben tot ruim 10.00 uur gewacht vanmorgen ,en zijn toen maar alvast weggegaan.
Bassie wordt bedankt voor de komst,tevens iceman en Martin.
Hopelijk tot binnenkort.
jans
Aii toch semi slicks.......moet je even niet in de regen terecht komen.jans schreef:Marcel
We waren er vanmorgen als eerste, en zijn zo rond 16.00 uur weer vertrokken.We hebben in Hengelo bij van der valk nog even na zitten praten.De speedy heeft nu 320+ pk, maar moet alleen de LLK nog geprogrammeerd worden, zal dan wel zo rond de 340+ pk uitkomen.
Tevens zitten er nu de semi slicks op.