Pagina 4 van 13

Re: Mijn nieuw atelier en verzameling

Geplaatst: 29 mei 2013 19:14
door vauxhall
woensdag naar Klasen Oberhausen

Re: Mijn nieuw atelier en verzameling

Geplaatst: 29 mei 2013 20:18
door tibby
Wat ga je doen??????

Re: Mijn nieuw atelier en verzameling

Geplaatst: 29 mei 2013 20:31
door vauxhall
alles laten nakijken...

Re: Mijn nieuw atelier en verzameling

Geplaatst: 29 mei 2013 20:39
door tibby
Dacht dat je nog meer paardjes erin zou steken :P
grtz

Re: Mijn nieuw atelier en verzameling

Geplaatst: 30 mei 2013 5:29
door TissiRS
Wat een droomgarage is dat, is het niet voor de auto's dan is het wel voor de ruimte zelf. Succes bij Klasen, hopelijk is de motor nog oké.

Re: Mijn nieuw atelier en verzameling

Geplaatst: 10 jun 2013 20:44
door vauxhall
Wagen is nu binnen bij Klasen.
Mapping en alle leidingen in de motorruimte laten vervangen
Turbo vervangen door een Garett die al eerder opbouwt.
Mapping gaat ook zo worden zoals een compressor.
geleidelijker...
zou op 350pk uitkomen.
450pk zou ik een grotere intercooler moeten plaatsen aan de voorkant van de wagen voor max 50°C te halen
nu zou ik rond de 80°C uitkomen
Als hij terug is komen de zespuntsgordels erin.
Nog aan de snelsluitingen werken van de clams.
Verwarming volledig eruit.

Re: Mijn nieuw atelier en verzameling

Geplaatst: 10 jun 2013 22:26
door tibby
8)

Re: Mijn nieuw atelier en verzameling

Geplaatst: 12 jun 2013 9:19
door Herman
Deleted

Re: Mijn nieuw atelier en verzameling

Geplaatst: 12 jun 2013 9:22
door Herman
Deleted

Re: Mijn nieuw atelier en verzameling

Geplaatst: 12 jun 2013 14:05
door vauxhall
is wel een optie

eerst moet er nog veel aan de wagen veranderen.
Velgen en banden, driehoeken?
achterste hubs
stuur 2,5 omwentelingen
100liter benzinetank
remcilinder brake bias

etc...

nog even wachten met de afstellingen

ben benieuwd of KLASEN op tijd is, zou volgende week klaar zijn

Re: Mijn nieuw atelier en verzameling

Geplaatst: 12 jun 2013 15:34
door Daan
Wat voor turbo rij je nu en ga je er opzetten? Heb je op dit moment nog een intercooler achter de oortjes zitten?
Zit zelf nl. een beetje na te denken over het charge vs. intercooler gebeuren.

Succes iig met de bouw van je wagen, ziet er tof uit.

Re: Mijn nieuw atelier en verzameling

Geplaatst: 12 jun 2013 18:30
door tibby
Dag Daan
Ikzelf heb de watergekoelde chargecooler zitten.Hierdoor heeft Regelin er een extra 10 pk kunnen uitpersen. Lager intake tempeatuur. Zie deze tuning setups: http://www.regelin-performance.de/opel/ ... ingstufen/



Indien je voor ook zo een set wil gaan: KOMO TEC heeft de goedkoopste watergekoelde set up (als ze sie nog maken :roll: )
grtz

Re: Mijn nieuw atelier en verzameling

Geplaatst: 12 jun 2013 18:47
door vauxhall
Er zat een Garrett GT30, mini met intern Wastegate 1711euro
en spaghetti stosswellenkrummer 1151euro op
Deze gaan er allebei af, weinig of geen kilometers mee gemaakt
waarschijnlijk in de verkoop ofwel op de blauwe speedster

Komt nu

http://www.klasen-motors.com/shop/index ... &info=3506

en

http://www.klasen-motors.com/shop/index ... &info=3437

en

http://www.klasen-motors.com/shop/index ... &info=3438

en

http://www.klasen-motors.com/shop/index ... &info=3536 :wink:

Re: Mijn nieuw atelier en verzameling

Geplaatst: 13 jun 2013 6:29
door Daan
GTX42..... das een serieuze jongen voor op een 2.0. Ben benieuwd hoe dat op een cicuit rijd.
GT30 mini is een GT3071 .64 neem ik aan?

Re: Mijn nieuw atelier en verzameling

Geplaatst: 02 jul 2013 17:08
door vauxhall
vrijdag afhalen! 360pk en 450nm bij 1bar!
voorlopig .... :wink: