Zandvoort 2006

Aanstaande evenementen.
Maarten
Mega lid in de orde van Zilveren nietje

Bericht door Maarten »

Ze schrijven wel 1025,- per uur vrij rijden !!!!!! Niet voor de rest van de dag !

Dan wordt het wel een hele dure oplossing volgens mij.
jans
Giga lid Carbon

Bericht door jans »

:shock: :shock: En in de eerste offerte, wordt er dus geen meter vrij gereden. Formatie rijden alleen.
Hendrik-Jan
Giga lid Carbon

Bericht door Hendrik-Jan »

Maarten schreef:Ze schrijven wel 1025,- per uur vrij rijden !!!!!! Niet voor de rest van de dag !

Dan wordt het wel een hele dure oplossing volgens mij.
Ik zie het. Ideeen? Alternatieven?
Lotus Elise S2
Piet
Giga lid Carbon

Bericht door Piet »

Probeer anders 333 events. http://www.333events.nl
jans
Giga lid Carbon

Bericht door jans »

Of Assen :oops:
Hendrik-Jan
Giga lid Carbon

piet schreef:Probeer anders 333 events. http://www.333events.nl
:thumbup:
Lotus Elise S2
YvoTuk
Mega lid
Contacteer:

Bericht door YvoTuk »

Sorry, heb even niet mee zitten lezen.

Het probleem met vrij rijden is idd baanhuur. Als je daarvoor gaat betaal je in ieder geval op Zandvoort de hoofdprijs.

Het probleem is altijd een beetje dat je als rijder tussen servet en tafellaken zit. De meeste rijders kunnen eigenlijk heel aardig met de auto omgaan en weten eigenlijk best goed wat ze doen maar zijn nog niet op het punt dat je zegt... laten we eens een racelicentie gaan doen :)

Daarom is het lastig om een cursus te vinden die echt voor iedereen interessant is.

Wij hebben in de afgelopen jaren een paar keer 'drift en dwars' gedaan op Lelystad. Dat werd opgedeeld in twee banen. Een korte baan waar makkelijk in korte bochtjes gedrift kon worden en een lange baan waar je wat meer euhm.. ballen nodig had om hem geheel driftend af te leggen.
Er zijn daar ook mogelijkheden om bijvoorbeeld rem/uitwijk proeven e.d. te doen. Is zoiets misschien interessant? Zat in dezelfde prijsklasse en ik moet zeggen dat het wat interessanter was dan wat ik nu lees. (dit lijkt meer op de Marlboro experience, maar dan met je eigen auto en dat betekent veel HEEL veel wachttijd)

Als ik wat moet graven in het Lelystad verhaal moet je het maar ff zeggen.
Afbeelding
YvoTuk
Mega lid
Contacteer:

Bericht door YvoTuk »

oh.. mocht het zo zijn dat jullie vinden dat je klaar bent voor een circuitdag moet je het even laten weten, ik kan wellicht ook nog wel een dagje Abbeville scoren :)
Afbeelding
Hendrik-Jan
Giga lid Carbon

Hallo Yvo,

Vorig jaar hebben we Lelystad gedaan. Ik vond het hartstikke leuk. Ze hadden ook een kort circuit voor ons gemaakt. De snelheid was niet zo hoor maar het was volop driften.
We zijn toen op de oude kleine cirkel geweest, ik weet dat de nieuwe grote spectaculairder is.
Ik zal ook bij 333Events informeren (tip van Piet)
Lotus Elise S2
SteV6
Mega lid in de orde van gouden nietje

Bericht door SteV6 »

Ik zal op zeer korte termijn even contact opnemen met mijn contacten op het TT-circuit van Assen; waarschijnlijk vandaag en anders uiterlijk morgenmiddag.

Dan kunnen we de offertes even tegen het licht houden. RacePlanet komt nu dus met een deel cursus en een deel vrij rijden tegen een totaal uurtarief voor het circuit van E 1025,- ... Lijkt mij al met al niet heel erg verkeerd, of ben ik nu de enige die positief is :roll:

SteV6
S4 Avant
Hendrik-Jan
Giga lid Carbon

SteV6 schreef:Ik zal op zeer korte termijn even contact opnemen met mijn contacten op het TT-circuit van Assen; waarschijnlijk vandaag en anders uiterlijk morgenmiddag.

Dan kunnen we de offertes even tegen het licht houden. RacePlanet komt nu dus met een deel cursus en een deel vrij rijden tegen een totaal uurtarief voor het circuit van E 1025,- ... Lijkt mij al met al niet heel erg verkeerd, of ben ik nu de enige die positief is :roll:

SteV6
Is goed.
Ik ben ook nog steeds positief! Een uurtje circuitrijden is behoorlijk vermoeiend.
We leggen even de opties naast elkaar. Het programma van Raceplanet (cursus en vrij rijden) heeft wel mijn voorkeur.

Voor alleen vrij rijden kan je beter naar de Nurnburgring. Kost € 15,- per rondje.
Lotus Elise S2
jans
Giga lid Carbon

Bericht door jans »

Heb net Porsche Lammertink even aan de lijn gehad.
En het komt hier op neer.
Paul 'mark Maaskant van Prodrive is zeer gebaat bij werk. En zal een offerte opvragen , met de wensen van ons. Hij vond die prijzen belachelijk hoog.
SteV6
Mega lid in de orde van gouden nietje

Bericht door SteV6 »

Hendrik-Jan schreef:Voor alleen vrij rijden kan je beter naar de Nurnburgring. Kost € 15,- per rondje.
Dat betwijfel ik H-J, Zandvoort of Assen kan je binnen 5-10 rondjes redelijk goed uit je hoofd leren. De NordSchleife is ruim 20 kilometer lang en kost enkele 10-tallen tot 100-den rondjes, en dan nog is het bijna onmogelijk om 1 ideale ronde, dus zonder foutjes, af te leggen.

SteV6
S4 Avant
Hendrik-Jan
Giga lid Carbon

@Jans, goed idee. Ik mis in Lelystad wel een echt circuit zoals Zandvoort of Assen.

@SteV6, klopt. Zandvoort ken ik redelijk. En inderdaad na een paar rondjes ken je de bochten en ga je leren hoe je ze het beste kan nemen.
Lotus Elise S2
YvoTuk
Mega lid
Contacteer:

Bericht door YvoTuk »

wat jullie vergeten is de prijs van het circuit zelf. nederlandse circuits zijn absurd duur. ben je bereid om 3 uur ted rijden dan kan het allemaal veel goedkoper en heet de instructeur andrew walsh!
Afbeelding
Plaats reactie