Vaste meeting
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
Helaas was dit weer zon weekend waarbij volgens mij meer mensen zoiets hebben van, oh ja, al weer het einde van de maand.
Meestal moet ook er even een paar dagen van te voren gepeild worden voor animo,
gisteren waren een aantal van ons op wimedo.
Vandaag moest ik in ieder geval werken, tevens beginnen de slappe maanden wat betreft de meets en even e nritje met de speedy, maar hou je enthousiasme vast
Er komen betere tijden voor een meet, schrijf je in de voor de kartdag! kom je gelijk wat mannen tegen van hier
Meestal moet ook er even een paar dagen van te voren gepeild worden voor animo,
gisteren waren een aantal van ons op wimedo.
Vandaag moest ik in ieder geval werken, tevens beginnen de slappe maanden wat betreft de meets en even e nritje met de speedy, maar hou je enthousiasme vast

Er komen betere tijden voor een meet, schrijf je in de voor de kartdag! kom je gelijk wat mannen tegen van hier

¨speed is life, but control is everything...¨
Had het al gehoord van een Speedster eigenaar, in de winter is er een beetje een dipje, maar dat mag ook wel. Is nou eenmaal niet de beste auto voor in de winter.
Ik houd het in de gaten en wacht tot de Speedsters weer uit hun winterslaap zijn.
Maar het enthousiasme gaat niet weg hoor, zal waarschijnlijk alleen maar toenemen want ik kan ein-de-lijk mijn foto's bewerken, dus binnekort begin ik daaraan en plaats ik ze hier
Zal tevens aan mijn buddy die de vorige keer mee was vragen of hij nog mooie plaatjes heeft
Heb ook al één filmpje online: http://www.youtube.com/watch?v=Y_9ulaVy4uA
(Bekijkbaar op HD-kwaliteit)
Ik houd het in de gaten en wacht tot de Speedsters weer uit hun winterslaap zijn.
Maar het enthousiasme gaat niet weg hoor, zal waarschijnlijk alleen maar toenemen want ik kan ein-de-lijk mijn foto's bewerken, dus binnekort begin ik daaraan en plaats ik ze hier

Zal tevens aan mijn buddy die de vorige keer mee was vragen of hij nog mooie plaatjes heeft

Heb ook al één filmpje online: http://www.youtube.com/watch?v=Y_9ulaVy4uA
- Manta79
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Dat is mijn Speedster !ErikS schreef: Heb ook al één filmpje online: http://www.youtube.com/watch?v=Y_9ulaVy4uA

"A je to !" #0047
In de winter maanden wordt het juist leuke met de speedster.
Veel onderhoudt doen remblokken op poetsen chassis schoon maken van onderen alles schoon maken waar je anders niet komt, Motor onderhoudt upgrades chippen alle schroefjes controlleren in het vet zetten scharnier punten ophanging in de kruip olie rubbers in olien tegen scheuren.
Juist de tijd om alles te doen aangezien in de zomer je er geen tijd voor heb,
Veel onderhoudt doen remblokken op poetsen chassis schoon maken van onderen alles schoon maken waar je anders niet komt, Motor onderhoudt upgrades chippen alle schroefjes controlleren in het vet zetten scharnier punten ophanging in de kruip olie rubbers in olien tegen scheuren.
Juist de tijd om alles te doen aangezien in de zomer je er geen tijd voor heb,