Welke AR krijgt die GT30 Jans? Enne, past dat ding überhaupt wel in de motorruimte van een Speedster. Een GT30 is toch serieus groot
Hij zal ook met een external wastegate moeten gaan rijden etc. etc. Dat neemt echt de nodige ruimte in
Grtn. Stefan
Op een dag weet je het, Dan rijd je geen Speedster meer...
het betreft hier een GT 30 kan tot 460 pk leveren.
Het past nog net op de speedster. Rik heeft die er nu ook opzitten.
Gaat inderdaad nu met een external wastgate.
Wat ik van Markus begreep is dat hij de turbo alleen ging vervangen aangezien de oude stuk is (dus weer GT28RS), doordat iemand met zijn vingers niet van de Apexi kon afblijven en de druk een ietsjes te lang een ietsjes te hoog heeft gehouden... Jans! Maar ik kan het natuurlijk mis hebben.
GT3076R past ruim, als je wat isolatie matriaal weg haalt .
stef666 schreef:AR .60 zie ik, dat is nog niet enorm groot. Vandaar dat hij waarschijnlijk net past?
A/R .60 is van de compressor, de turbine is bij mij A/R 1.06... toch serieus groot . Veel ruimte is er nu ook niet over, nog geen centimeter.
Tijden zoals hij nu is, niet... eerst maar weer eens rijden. Vorig seizoen met 338pk aan de wielen; 0-100 in ~3,5, 0-160 in 7,3 en 0-200 in 11,4 (zat meer in, maar daar heeft de versnellingsbak niet aan mee willen werken ).
Standaard uitlaat is zeker een enorme restrictie, zeker bij de zwaardere/ langere versnellingen...