Vaste meeting
Voor jullie is dat leuk, voor ons (fotografen) heb je er niet zo heel veel aan.rayz25 schreef:In de winter maanden wordt het juist leuke met de speedster.
Veel onderhoudt doen remblokken op poetsen chassis schoon maken van onderen alles schoon maken waar je anders niet komt, Motor onderhoudt upgrades chippen alle schroefjes controlleren in het vet zetten scharnier punten ophanging in de kruip olie rubbers in olien tegen scheuren.
Juist de tijd om alles te doen aangezien in de zomer je er geen tijd voor heb,

Maarja, jullie in ieder geval veel plezier ermee!
De foto's van de meeting 2009-05-31 staan online!
http://www.mijnalbum.nl/Album=8KHBJGH8
Helaas kon ik er toen maar 5 minuten bijzijn (andere verplichtingen), maar wilde deze toch met jullie delen.
Als ik een foto hi-res zonder watermerk en met evt. een andere bewerking (selective coluring, contrast, zwart-wit/seturation etc. etc.) moet doorsturen kun je mailen naar erik@live-messenger.nl
Mvg,
Erik
http://www.mijnalbum.nl/Album=8KHBJGH8
Helaas kon ik er toen maar 5 minuten bijzijn (andere verplichtingen), maar wilde deze toch met jullie delen.
Als ik een foto hi-res zonder watermerk en met evt. een andere bewerking (selective coluring, contrast, zwart-wit/seturation etc. etc.) moet doorsturen kun je mailen naar erik@live-messenger.nl
Mvg,
Erik
- Smiley
- Groot Speedster Commandeur
Erik,
Ik denk dat je beter af bent met een fotoshoot te organiseren.
Speedstereigenaren zijn dol op highres foto's van hun speeltje, dus als jij een leuk plekje weet, dikke kans dat dat beter uitpakt dan in je uppie bij het restauratn te staan wachten.
Ik denk dat je beter af bent met een fotoshoot te organiseren.
Speedstereigenaren zijn dol op highres foto's van hun speeltje, dus als jij een leuk plekje weet, dikke kans dat dat beter uitpakt dan in je uppie bij het restauratn te staan wachten.
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Jaaa, dat weet ik
Vliegveld Soesterberg is natuurlijk een geweldige locatie, nog geen 500m daar vandaan weet ik een erg mooi plekje
Dus als er interesse is, haha
A.s. zondag is het weer de laatste zondag van de maand, het weer wordt waarschijnlijk niet beter dan dat het nu is (ik hoop natuurlijk van wel), maar probeer gewoon weer aanwezig te zijn.
Maar dan moeten er natuurlijk wel Speedster zijn, is er al animo?

Vliegveld Soesterberg is natuurlijk een geweldige locatie, nog geen 500m daar vandaan weet ik een erg mooi plekje

Dus als er interesse is, haha

A.s. zondag is het weer de laatste zondag van de maand, het weer wordt waarschijnlijk niet beter dan dat het nu is (ik hoop natuurlijk van wel), maar probeer gewoon weer aanwezig te zijn.
Maar dan moeten er natuurlijk wel Speedster zijn, is er al animo?
- SteV6
- Mega lid in de orde van gouden nietje
Ik voel me helaas niet lekker ... dus ga er vandaag niet bij zijn.
Wel heb ik gisteren met Piet wat mailtjes uitgewisseld. En daarbij is het idee ontstaan om volgend jaar een activiteit te organiseren om het bestaan van het forum te vieren
Voor iedereen die wel gaat vandaag, veel plezier.
Stephan
Wel heb ik gisteren met Piet wat mailtjes uitgewisseld. En daarbij is het idee ontstaan om volgend jaar een activiteit te organiseren om het bestaan van het forum te vieren

Voor iedereen die wel gaat vandaag, veel plezier.
Stephan
S4 Avant