dit zal ie gaan worden. 900 km gelopen incl premium pakket.
Scheelt mij te veel t.o.v. hier. besparing is ruim 8000 euro
voor die 8000 euro komt er dan een KW verlagingsset op ,andere wielen en 320 pk. Verdorie hou ik nog 3500 euro over.
Zeg Jan.........ik weet niet hoeveel korting je krijgt maar volgens mij moet je zometeen nog € 9785,- BPM afrekenen en dan nog de RDW betalen en het transport.
Er staat inderdaad 2400 km, maar heb ze gebeld voor de exakte km stand, en die was 900. omdat het een demo betreft en dus niet wisten wanneer ie verkocht zou worden, hebben ze het maar aan de hoge kant aangehouden.
jans schreef:Er staat inderdaad 2400 km, maar heb ze gebeld voor de exakte km stand, en die was 900. omdat het een demo betreft en dus niet wisten wanneer ie verkocht zou worden, hebben ze het maar aan de hoge kant aangehouden.
Ik zal hier morgen die foto's posten van die eds motorsport gt met zwarte velgen, spoiler, en kapjes op de achterlichten. Die spoiler en kapjes zijn niet echt mooi btw. Hij had +300 pk maar verloor zowat iedere sprint . Toevallig heb ik die GT gefilmd in de zowat enige sprint die hij won. Eens kijken als me dat lukt om dat filmpje online te zetten. Net als de filmpjes van de mtb speedster en de klasen speedster dan weten we meteen wie het snelste van 0-100 is. Een kleine hint hij heeft de kleur van een banaan
De Speedster van Klasen is zéér snel, jammer alleen dat hij zo niet meer straatlegaal is... in Nederland in elk geval zeker niet Maar dat terzijde, absoluut respect wat zij uit de Speedster halen