Afgelopen weekend even afgezakt naar een duister gebied net over de grens en even een knap versnellingsbakje opgehaald voor in de voorraad (huidige lijkt minder fris te worden).
Nog een tip: drink niet teveel Duvel op een te lege maag, ook niet als een vriendelijke Belg het maar aan blijft bieden
Het begint nu toch wel steeds beter te klinken
Gert, wil je dan wel de speedster trapauto meenemen? Ik denk dat Stefan het zeer zal waarderen, kan hij eindelijk eens speedster rijden en over het stuurwiel heen kijken!
Maik schreef:De dikke vulslang is anders zeer køt terug te duwen bij het terugplaatsen van de tank.
De drie slangen voor de ontluchting heb ik vervangen voor langere.
Moet ik de dikken vulslang ook vervangen/verlengen? In de UK guide kon ik het ook niet terugvinden....
Waarom heb je die andere slangen verlengd? Kan mij niet herinneren dat het terugplaatsen dan makkelijker zou gaan?
De dikke zou ik niets aan veranderen want dan past hij denk ik niet meer lekker naar je vulopening. Hij is stug en precies op maat zoals hij nu is.
Of snap ik nu iets niet?
Maik schreef:Waarom heb je die andere slangen verlengd? Kan mij niet herinneren dat het terugplaatsen dan makkelijker zou gaan?
De dikke zou ik niets aan veranderen want dan past hij denk ik niet meer lekker naar je vulopening. Hij is stug en precies op maat zoals hij nu is.
Of snap ik nu iets niet?
Ik heb de drie dunnere slangen vervangen omdat ze te kort waren na het plaatsen van de nieuwe tank. De aansluitingen waren een stuk korter.
En de brandstof pomp bleek in eerste instantie ook niet te passen. Blijkbaar heb ik een vreemde tank gekregen....