allereerst goed om te lezen dat je nu kan knallen Zal een beest zijn ja.
Ik ben wel benieuwd naar de turbo specs eerlijk gezegd. De dyno laat zien dat ie bij 6000 toeren eigenlijk de brui er aan geeft (of filter?). Normaliter zou een 400pk turbo juist doortrekken tot redline.
Hoeveel pk op de wielen? Misschien nog eens een driftbox meting doen met? Las dat speedsters wat minder pk's op de dyno gaven ivm beperkte luchtaanvoer ??
Wordt iig motorrijders pesten lol
Voor terug te komen op jou vraag heb ik er de grafiek vd vorige set up bijgenomen en inderdaad, vorige turbo ging verder.....
Exmantaa schreef:Die aftermarket cone filters zijn alleen niet al te best.
Nev op VX forum experimenteerde op zijn Turbo VX (~450ps) met 2 OEM papierfilters naast elkaar, want voldoende doorlaat gaf.
Heb hem zonet gestald voor z'n winterslaap. Je kan er echt niet mee aanvangen op de openbare weg nu ook met die oem banden
Wel heb ik terug het gevoel van in Spider z'n turbo destijds. Daar had ik ook bijna in mijn broek gescheten
als ik het hoor ..heel snel uitbreken dus.je gaspedaal kietelen en weg is hij (of zij)
dus nu staat hij netjes te wachten op de eerste warme dagen.groot gelijk heb je;dat ding kost veel te veel om in de flodders te brakken