Vaste meeting
- S. Gonzales
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
vaste meeting
Heb op de parkeerplaats nog een ontzettend mooi model gezien,...... maar ze was niet in het wit!!
Ik dacht heel even dat mijn date toch nog gearriveerd was...maar helaas, ze kwam niet voor mij.
Ik dacht heel even dat mijn date toch nog gearriveerd was...maar helaas, ze kwam niet voor mij.

aKra schreef:Overigens, de witte mode kwam doordat er "culinair op de Brink" was. Dan dien je verplicht in het wit gekleed te zijn & uitgenodigd te zijn en dan kan je voor belachelijke prijzen hapjes proeven.
A je to!
"Buurman...wat doet u nú!"
Relax, nothing is under control!!
- S. Gonzales
vaste meeting
Yes! laren, Soest of ....?Smiley schreef:20 graden, overwegend zonnig; perfect voor een ritje.Exmantaa schreef:Is er zondag de 31e eigenlijk nog animo voor een mini meet?
Laren, vaste plek of eens iets anders?
A je to!
- S. Gonzales
vaste meeting
Soest? Prima!Smiley schreef:Soest bij gebrek aan betere plannen voor deze keer?
A je to!
- S. Gonzales
vaste meeting
Zou juist een goede reden kunnen zijn om wel te komen. De vogeltjes even laten spotten door Exmantaa (hij is van oorsprong ornitholoogPw schreef:Ik zal er eens over nadenken.... irriteer me mateloos aan de vogeltjes onder de kap en heb eigenlijk andere verplichtingen, keuze's
Gr.Pw

A je to!
- S. Gonzales
vaste meeting
Restaurant 't HoogtCo'tje schreef:Het lijkt erop dat ik zomaar tijd heb zondag..... Ben nog nooit geweest, benieuwd waar het is.
Van Weerden Poelmanweg 220
3768 MN Soest
0346 351509
Moet lukken zo Co'tje.
A je to!
Re: vaste meeting
Ha, hmm, nu nog kijken hoe ik dat thuis ga brengen.S. Gonzales schreef:Zou juist een goede reden kunnen zijn om wel te komen. De vogeltjes even laten spotten door Exmantaa (hij is van oorsprong ornitholoogPw schreef:Ik zal er eens over nadenken.... irriteer me mateloos aan de vogeltjes onder de kap en heb eigenlijk andere verplichtingen, keuze's
Gr.Pwen hij kan advies geven hoe je de vogeltjes het best kunt verjagen. Co'tje komt waarschijnlijk ook (heeft ook ervaring met SC poelies uitlijnen).
Stel al een aantal weken bezoekjes aan o.a. Villa Arena uit en ik weet niet of dat me in dank afgenomen gaat worden als ik morgen weer iets anders heb.....
Nr.0672
Re: vaste meeting
Dat is bruikbare informatie! Tussen 12 en 13?S. Gonzales schreef:Restaurant 't HoogtCo'tje schreef:Het lijkt erop dat ik zomaar tijd heb zondag..... Ben nog nooit geweest, benieuwd waar het is.
Van Weerden Poelmanweg 220
3768 MN Soest
0346 351509
Moet lukken zo Co'tje.
Tot morgen!