piet schreef:Martin, theedoeken? Ik zou dat niet doen.
Iedereen denkt nu wel dat je getikt bent als je de auto met witte handoeken wast en droogt maar geloof je bent in de helft van de tijd klaar.
Dus niet meer de gehele zaterdag moet er wel even bij zeggen vrijdag s'avonds al een en ander voorbereid.
Broeders het gaat om poetsen!!!!! niet om afzeiken!!!!!!! begin je eigen poll`` wie zeikt het meest het verst het langst`` is he sijkuh of zeiken?weet ik eigenlijk niet.Kom op zeg.Wilbert
En vanaf nu ga ik voor mijn SPEEDSTER Osmose water gebruiken, dat droogt zonder iets of wat sporen achter te laten en moet je geen doeken of zeemvellen meer gebruiken...
Natuurlijk kunnen wij Belgen tegen een grapje Ook sorry hoor. Wij naaien helemaal niet alle Nederlanders. Enkel diegenen die met een Speedster rijden .
8 Januari hebben we 2 groepen, met dranghekken worden de Belgen en de Nederlanders gescheiden. De Politie heeft 10 man extra ingezet.
Nu maar hopen dat de clubs elkaar niet onderweg tegen komen
Even voor de zekerheid.
Nederlanders kunnen bellen bij gevaar 112 (vraag naar politie, en geef door waar je zit)
En voor de Belgen 0909-0033 (je krijgt een dame aan de lijn, ze verteld eerst wat over haar zelf, en dan kan jij je verhaal kwijt)
De trofee is afgeleverd.Het is goed geslaagd,maar wat een pover aantal stemmen!!!!! 21@#$%$^%^$%# Het zijn ook altijd dezelfde!!! over ****`s gesproken Gaan wij zondag tot het uitreiken over of gaan we nog even wachten,tot het karten bijv.De prijs gaat naar het buitenland op dit moment.Vinden wij dit goed!!!!!!!Of gaat de bodem plaat verwijderaar nog stemmen krijgen.Komop aktie. Groet Wilbert