Speedsterdag voor dummy’s
- stevenflappy
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
Op 11 mei:
Nico
We leven nu op 25 mei. Is er al enige duidelijkheid, behalve de datum (4 juni), de lokatie (Ooserhout) en de eindtijd (rond 15.00 uur, zie andere draadje onder algemeen)?piet schreef:De heren geleerden komen binnenkort bijelkaar en dan zal dit aan de orde komen.Hendrik-Jan schreef:Piet,
Hoe laat moeten we er zijn?
Groet,
Hendrik-Jan
Nico
- Piet
- Giga lid Carbon
Programma Speedsterdag voor dummy’s
Programma Speedsterdag voor dummy’s
Het heeft even geduurd, maar dank zij de inzet van een hele hoop mensen, denk ik dat we een leuk programma hebben voor de Dummy’s dag.
Iedereen wordt in een groep ingedeeld en er zullen in totaal 4 groepen zijn zodat het aantal mensen in de groep niet al te groot is. Dat heeft als voordeel dat iedereen alles goed kan zien en er ook makkelijk een vraag gesteld kan worden.
Met je groep volg je op die manier 5 sessies verdeeld over de dag. Elk sessie duurt maximaal 45 minuten waarna je na een volgende sessie gaat. In elke sessie wordt een bepaald onderwerp behandeld.
De sessies worden gegeven door Maarten, Maik, Arno, Mark en Edwin.
Maarten
Motorisch/Tuning. Alles over Pk’s, Koppel, Turbo’s, Compressor. Etc.
Mark
Onderstel. Veren, dempers, uitlijnen. Etc.
Maik
Velgen en banden. Hoe kom ik aan de juiste velg, welke banden moet ik hebben. Etc.
Arno
Speedy op het circuit. Waar moet ik op letten als ik naar een rijvaardigheidtraining of een trackday ga. Wat moet ik aanpassen. Etc.
Edwin
Algemeen. Waar zitten mijn opkrikpunten, hoe moet ik instappen, waar zit de accu. Hoe moet ik olie peilen. Etc.
De dag ziet er dan als volgt uit
Zondag 4 juni
Ontvangst 10:00
Eerste sessie 10:30
Sessie 1 10:30 11:15
Sessie 2 11:15 12:00
Sessie 3 12:00 12:45
Lunch 12:45 13:15 (Zelf meenemen!)
Sessie 4 13:15 14:00
Sessie 5 14:00 14:45
Wij hopen dat het een leuke en leerzame dag wordt. Ik zelf heb in ieder geval nu al de nodige dingen geleerd.
Het heeft even geduurd, maar dank zij de inzet van een hele hoop mensen, denk ik dat we een leuk programma hebben voor de Dummy’s dag.
Iedereen wordt in een groep ingedeeld en er zullen in totaal 4 groepen zijn zodat het aantal mensen in de groep niet al te groot is. Dat heeft als voordeel dat iedereen alles goed kan zien en er ook makkelijk een vraag gesteld kan worden.
Met je groep volg je op die manier 5 sessies verdeeld over de dag. Elk sessie duurt maximaal 45 minuten waarna je na een volgende sessie gaat. In elke sessie wordt een bepaald onderwerp behandeld.
De sessies worden gegeven door Maarten, Maik, Arno, Mark en Edwin.
Maarten
Motorisch/Tuning. Alles over Pk’s, Koppel, Turbo’s, Compressor. Etc.
Mark
Onderstel. Veren, dempers, uitlijnen. Etc.
Maik
Velgen en banden. Hoe kom ik aan de juiste velg, welke banden moet ik hebben. Etc.
Arno
Speedy op het circuit. Waar moet ik op letten als ik naar een rijvaardigheidtraining of een trackday ga. Wat moet ik aanpassen. Etc.
Edwin
Algemeen. Waar zitten mijn opkrikpunten, hoe moet ik instappen, waar zit de accu. Hoe moet ik olie peilen. Etc.
De dag ziet er dan als volgt uit
Zondag 4 juni
Ontvangst 10:00
Eerste sessie 10:30
Sessie 1 10:30 11:15
Sessie 2 11:15 12:00
Sessie 3 12:00 12:45
Lunch 12:45 13:15 (Zelf meenemen!)
Sessie 4 13:15 14:00
Sessie 5 14:00 14:45
Wij hopen dat het een leuke en leerzame dag wordt. Ik zelf heb in ieder geval nu al de nodige dingen geleerd.
Dat lijkt mij een nog veel beter plan, want poetsen kan ik echt niet. Gelukkig is die van mij grijs, daar zie je niet zo heel veel vuil op.Maik schreef:Fabian, voor een poetsmiddag voor dummies gaan Pipo en Wilbert een iets organiseren![]()
![]()
![]()
Dus laat die dag eigenlijk maar zitten

Een vieze auto is geen probleem, een slecht sluitende kap wel