Bij de Opel dealer in Leiden? Zag gisteren avond in het donker in een flits een grijze speedster staan met andere velgen. Ik zat in de schaatsbus dus had geen mogelijkheid om even te kijken.
Bij de Opel dealer in Leiden? Zag gisteren avond in het donker in een flits een grijze speedster staan met andere velgen. Ik zat in de schaatsbus dus had geen mogelijkheid om even te kijken.
Merk je veel verschil?
Ja dat was de mijne, moest een nachtje overblijven omdat ik geen tijd had om hem weer op te halen.
Had niet verwacht dat het verschil zo groot zou zijn.
Als het zo is gemolten dan is er toch iets niet lekker. Ik zou dan eerder denken aan een lekkende uitlaat of turbo pakking, waardoor hete uitlaatgassen direct hier in de buurt kunnen komen.
Als dat niet het geval is, dan is er duidelijk een extra hitteschild rond/boven de motorsteun noodzakelijk.
Als het polyurethaan al smelt, dan gaat het rubber van de steun zelf het ook op termijn niet meer leuk vinden.. Dat smelt dan wellicht niet, maar wordt wel hard/bros.
Sterker nog, ik vraag mij af wat zulke temperaturen in het motorruim doen met de structuur en dus sterkte van het aluminium chassis en stalen subframe. Bij welke temperatuur smelt nylon ongeveer, iemand een idee?
Deze motorsteun is zo te zien degene aan de kant van het subframe. (2.2 met turbo toch?)
Da's gegalvaniseerd staal, dus weinig problemen voor de rest van het alu chassis.
Je wilt het waarschijnlijk uiteindelijk (extra) afschermen als het echt gewoonlijk zo heet wordt, maar is niet onmiddelijk een kritiek probleem.
Qua hitteschild materiaal zou ik hier trouwens voor Cirrus of Nimbus plaat kiezen. Zeer goed in weren van stralingswarmte en ook een goede, lange levensduur.
Maik schreef:Denizz, rij jij toevallig in een blauwe speedster? En rij jij weleens over de Willem de Zwijgerlaan 's ochtends?
Ik heb idd een blauwe Speedy. Ik rijdt ook af en toe `s ochtends over de willem de zwijger laan.
Wel toevallig dat je me ziet, ik denk dat het 1 keer in de 2 weken is ongeveer. Dan rijdt ik naar m`n werk.
Rond woubrugge/hoogmade/leiderdorp rijdt ik dagelijks voor de lol.
Volgens mij heb ik jou dan al 2x gezien
Heb je een gril zonder middenbalk?
Ik rij vrij incognito in een lupo naar mijn werk dan. Ik woon in L'dorp.
Volgende keer zal ik even toeteren
En een keer een mini-meetinkje natuurlijk
Maik schreef:Volgens mij heb ik jou dan al 2x gezien
Heb je een gril zonder middenbalk?
Ik rij vrij incognito in een lupo naar mijn werk dan. Ik woon in L'dorp.
Volgende keer zal ik even toeteren
En een keer een mini-meetinkje natuurlijk
Maik schreef:Volgens mij heb ik jou dan al 2x gezien
Heb je een gril zonder middenbalk?
Ik rij vrij incognito in een lupo naar mijn werk dan. Ik woon in L'dorp.
Volgende keer zal ik even toeteren
En een keer een mini-meetinkje natuurlijk
That`s me
mini-meeting is een goed idee!
Neem haring en wit brood mee
The Ducches is dead! Long live Vyvyan!
`` Scum on Wheels``
Jullie gaan er vanuit dat het Nylon is, maar hoe ben je daar zeker van?
Ik heb hetzelfde probleem op mijn (Honda)Elise gehad met de achterste ondersteun. Die van mij heb ik de vuilnisbak in gegooid, die van Ian Wilson hebben we destijds aan de wall of shame bij van Sten geplakt. Die hangen daar nog steeds.
Het verhaal van de leverancier was toen dat die steunen van siliconenrubber waren etc.
Nou... niet echt, het was gewoon goedkope rotzooi. Dat was nl een stuk goedkoper om te produceren.
Het lijkt me verstandiger om te laten controleren of het idd Nylon is. Als het dat niet is en jullie hebben er nog een in de originele vorm (of een tekening) wil ik wel vragen om ze uit Nylatron te laten maken?