wijzer
- Maik
- Groot Speedster Commandeur
- Berichten: 6850
- Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
- Locatie: Zuid-Holland
Tsja, afstelling van zo'n onderstel is altijd moeilijk, op een slechte (Engelse) weg zou je weer een andere instelling willen hebben dan op een biljartlaken a la Zandvoort.... Gewoon zelf een beetje gaan experimenteren! Wel goed opschrijven welke combi's je geprobeerd hebt dan, anders raak je de kluts kwijt
Ik had eens ergens gelezen, hier of op het VX forum, dat de zitting van de VXR stoelen ietsje hoger is dan die van een standaard speedster stoel. Helaas zegt het foto'tje dus niets
Ik had eens ergens gelezen, hier of op het VX forum, dat de zitting van de VXR stoelen ietsje hoger is dan die van een standaard speedster stoel. Helaas zegt het foto'tje dus niets
Herman"' HFM betekend in het duits, Heissfilm luftmassen messer.
bij de de evo 360 moet die een stuk groter zijn dan orgineel.mede doordat je grotere injectoren krijgt, en een catshtank met sterkere benzine pomp.
Welke turbo heb je nu gekozen? de GT2871R
En ga je ook voor de Charge cooler vóór en achter
bij de de evo 360 moet die een stuk groter zijn dan orgineel.mede doordat je grotere injectoren krijgt, en een catshtank met sterkere benzine pomp.
Welke turbo heb je nu gekozen? de GT2871R
En ga je ook voor de Charge cooler vóór en achter
- Herman
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Berichten: 2481
- Lid geworden op: 02 okt 2006 19:28
- Locatie: Zeeland
Tankinhoud en catchtank
Deleted
Hoe ik het met de transmissie doe... zie mijn draadje. Wel de prijzigste oplossing, maar waarschijnlijk (met hoe ik de Speedster gebruik) de langst levende... door de rechte vertanding wordt dagelijks gebruik wel lastig. Jans heeft nog nooit echte klachten gehad met zijn versnellingbak bij mijn weten...
Traction control mag niet in de officiele dragrace-klasses en aangezien er steeds minder legale "Straat Races" zijn wil ik misschien wel die richting uit... helaas zal ik het dus met de voet moeten blijven doseren (wat ik overigens wel zo leuk vind ). Nadeel van traction control is dat het motorvermogen wordt in gehouden om wielspin te verkomen terwijl het met een sper naar het wiel wordt geleid dat nog grip heeft
Om de dag bij de pomp??? Ik reed met EVO360 nog 1:12 gemiddeld... aan de andere kant blijft het originele uiterlijk onder de kap door de 57l tank met interne catchtank wel meer behouden.
Traction control mag niet in de officiele dragrace-klasses en aangezien er steeds minder legale "Straat Races" zijn wil ik misschien wel die richting uit... helaas zal ik het dus met de voet moeten blijven doseren (wat ik overigens wel zo leuk vind ). Nadeel van traction control is dat het motorvermogen wordt in gehouden om wielspin te verkomen terwijl het met een sper naar het wiel wordt geleid dat nog grip heeft
Om de dag bij de pomp??? Ik reed met EVO360 nog 1:12 gemiddeld... aan de andere kant blijft het originele uiterlijk onder de kap door de 57l tank met interne catchtank wel meer behouden.
- stevenflappy
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Berichten: 2926
- Lid geworden op: 18 apr 2005 22:12
- Locatie: Flevoland
- Contacteer: