Pagina 5 van 23

Geplaatst: 19 dec 2006 17:57
door Herman
Deleted

Geplaatst: 19 dec 2006 19:20
door Herman
Deleted

Geplaatst: 19 dec 2006 19:44
door Maik
Tsja, afstelling van zo'n onderstel is altijd moeilijk, op een slechte (Engelse) weg zou je weer een andere instelling willen hebben dan op een biljartlaken a la Zandvoort.... Gewoon zelf een beetje gaan experimenteren! Wel goed opschrijven welke combi's je geprobeerd hebt dan, anders raak je de kluts kwijt :wink:

Ik had eens ergens gelezen, hier of op het VX forum, dat de zitting van de VXR stoelen ietsje hoger is dan die van een standaard speedster stoel. Helaas zegt het foto'tje dus niets :(

Geplaatst: 19 dec 2006 20:24
door Herman
Deleted

Geplaatst: 20 dec 2006 2:08
door Rotax
Meest gangbare term is Hands-Free Module, maar dat zal hier wel niet bedoeld worden.

Op mijn werk is het Hyperion Financial Management, wat me nog minder waarschijnlijk lijkt....

Geplaatst: 20 dec 2006 7:48
door jans
Herman"' HFM betekend in het duits, Heissfilm luftmassen messer.
bij de de evo 360 moet die een stuk groter zijn dan orgineel.mede doordat je grotere injectoren krijgt, en een catshtank met sterkere benzine pomp.
Welke turbo heb je nu gekozen? de GT2871R :?:
En ga je ook voor de Charge cooler vóór en achter :idea:

Geplaatst: 20 dec 2006 14:44
door Rikster
Herman,

Goede keuze :!: Hou er bij Markus echter wel rekening mee dat die twee weekjes misschien iets langer duren, was bij mij in der tijd het geval... maar was het wachten meer dan waard!
Zou je niet ook een Sper ingebouwd willen hebben, is wel lekker om het vermogen op straat te krijgen :idea:

Geplaatst: 20 dec 2006 15:25
door jans
Maak Herman niet gek Rik :D

Geplaatst: 20 dec 2006 17:00
door Rikster
Gek wordt je vanzelf met dat vermogen... en dan wil je als maar MEER!!!

Geplaatst: 20 dec 2006 17:23
door Herman
Deleted

Geplaatst: 20 dec 2006 17:27
door Herman
Deleted

Tankinhoud en catchtank

Geplaatst: 20 dec 2006 17:31
door Herman
Deleted

Geplaatst: 20 dec 2006 18:34
door Rikster
Hoe ik het met de transmissie doe... zie mijn draadje. Wel de prijzigste oplossing, maar waarschijnlijk (met hoe ik de Speedster gebruik) de langst levende... door de rechte vertanding wordt dagelijks gebruik wel lastig. Jans heeft nog nooit echte klachten gehad met zijn versnellingbak bij mijn weten...
Traction control mag niet in de officiele dragrace-klasses en aangezien er steeds minder legale "Straat Races" zijn wil ik misschien wel die richting uit... helaas zal ik het dus met de voet moeten blijven doseren (wat ik overigens wel zo leuk vind :!: ). Nadeel van traction control is dat het motorvermogen wordt in gehouden om wielspin te verkomen terwijl het met een sper naar het wiel wordt geleid dat nog grip heeft :idea:
Om de dag bij de pomp??? Ik reed met EVO360 nog 1:12 gemiddeld... aan de andere kant blijft het originele uiterlijk onder de kap door de 57l tank met interne catchtank wel meer behouden.

Geplaatst: 22 dec 2006 20:08
door Herman
Deleted

Geplaatst: 22 dec 2006 20:17
door stevenflappy
Hoop dat er aardig wat tijd zit tussen die vakantie en de afleverdatum, dat wordt helemaal niks!! :bag: