Pagina 5 van 5
Geplaatst: 20 mei 2010 11:42
door jaydee
Spider schreef:
er staat op de sticker 'TORNADO/SKIPTON'
wel met een datum van 2003
@Jaydee: het binnenwerk wat jij hebt; is een koplamp zonder glas?
Ja, zonder glas en met barsten in het zwarte deel waar het glas op gelijmd wordt. Maar de lampen zelf zijn goed, volgens mij. De achterkant die op jouw foto's is opengezaagd is intact.
Ik zal hem vanavond wel even op de foto zetten, dan kun je kijken of het wat voor je is.
Geplaatst: 20 mei 2010 12:04
door Spider
Geplaatst: 20 mei 2010 17:40
door Sir_Bongiovi
zou je enkel plastic gedeelte van de complete lampunit kunnen veranderen? (verkopen ze dit ergens apart?)
vermits de mijne vol steenslag zit (en horizontale strepen van het ongeval nog)
Geplaatst: 20 mei 2010 18:08
door Spider
er is wel iemand bezig geweest op het engelse of duitse forum
met mallen en plastic maar daar heb ik weinig meer van gezien,
ging ook om de E4 of keurmerken die er dan niet in zitten en het was nog
prijzig ging volgens mijn om 200 pond per glas en dan ook nog een
matige pasvorm wel goed bedoeld maar net niet je van het.
dus leef je uit, denk dat het bij de meeste om de 'glazen' gaat

dus er is een markt voor....
Geplaatst: 20 mei 2010 19:33
door jaydee
Spider, goed nieuws: de witte lijm die jij ziet waarmee de lenzen in de behuizing geplakt zijn lijkt er te horen. De lenzen in mijn unit zitten ook zo vast. Er zit zelfs een sticker op waarop staat "lenses bonded".
Foto's (niet schrikken

) :

Geplaatst: 20 mei 2010 21:19
door Smiley
Spider schreef:
er staat op de sticker 'TORNADO/SKIPTON'
Wazig, hier een europeesche NA sticker:
Ik zal van het weekend er eens een topic over maken waar je op moet letten, want het loont echt voor sommigen om goedkope engelse lampen te kopen, een ijzeren plaatje om te zetten voor UK naar Euro, zwart te spuiten en ze voor de hoofdprijs te verkopen als turbo lampen op ebay.
NA koplampen gaan op het Uk forum al voor 150/200 pond van de hand.
Geplaatst: 20 mei 2010 21:58
door Spider
@Jaydee: moet toch maar eens gaankijken hoe ze weer opnieuw vast te zetten dan en met wat voor lijm, lijkt wel of de 'boutjes'moeten kunnen blijven draaien en je kunt ze dus niet in de kit gieten.
maar is inderdaad schrikken de fotos.
@Smiley: is wel een idee denk ik.
Zal ook even en foto van mijn sticker maken,
goeie link trouwens van de VXR220 site
had hem wel marwas vergeten dat hij een mooie reportage had van de lampen.