Waar het mij om ging is, dat een persoon die opriep tot een wegblokkade van de A15 om zo te protesteren tegen de belachelijk hoge belastingen en brandstofprijzen is opgepakt wegens opruiïng. Er zou gevaar of hinder kunnen ontstaan voor het verkeer, is dus een strafbaar feit etc.
Dat flitspalen en snelheidscontroles regelmatig leiden tot gevaarlijke situaties (plotseling sterk afremmen) wordt voor het gemak maar over het hoofd gezien, want, ja de kassa telt natuurlijk.
En bovendien: hoe breng je anders dit kabinet aan het verstand dat voor velen de maat vol is voor wat betreft belastingverhogingen (Bos: "hoge brandstofprijzen? Daar moet je maar aan wennen. Ik verhoog de accijns per 1 juli toch!"). Deze arrestatie noem ik staatsterreur.
gerben schreef:
Denk dat oom agent zich heeft vergist, heb hem inmiddels binnen en gewoon 90 eurootjes.Ben wel benieuwd hoe dat met de hoogte van jou boete nu gaat.
Is wel vreemd. Bij Maik heeft het dus € 65,- gekost. Dit is ook het bedrag wat ik altijd gehoord had.
Waar het mij om ging is, dat een persoon die opriep tot een wegblokkade van de A15 om zo te protesteren tegen de belachelijk hoge belastingen en brandstofprijzen is opgepakt wegens opruiïng. Er zou gevaar of hinder kunnen ontstaan voor het verkeer, is dus een strafbaar feit etc.
Dat flitspalen en snelheidscontroles regelmatig leiden tot gevaarlijke situaties (plotseling sterk afremmen) wordt voor het gemak maar over het hoofd gezien, want, ja de kassa telt natuurlijk.
En bovendien: hoe breng je anders dit kabinet aan het verstand dat voor velen de maat vol is voor wat betreft belastingverhogingen (Bos: "hoge brandstofprijzen? Daar moet je maar aan wennen. Ik verhoog de accijns per 1 juli toch!"). Deze arrestatie noem ik staatsterreur.
Groeten,
Nico
Nee,de benzine prijs is zo hoog omdat de olie duur is op het moment...
Wel een beetje vreemd dat SHELL een winst heeft(tot nu toe)van 5.1 miljard
Je zou bijna zeggen dat we teveel betalen.....................
ohjeetje.. schreef::
Nico
Terwijl enkele maanden geleden er stakingen bij de politie waren waar ook gesproken werd om heel langzaam te rijden op de autosnelwegen.
Niet gehoord dat er vakbondsleden zijn opgepakt.
Ook nooit gehoord dat er vrachtwagenschauffeurs zijn opgepakt bij blokkades van autosnelwegen.
Klopt natuurlijk, de olieprijzen zijn enorm gestegen. Maar daar hoeft Bos toch nog niet een schepje bovenop te doen? Zeker niet nu het tijdelijke kwartje niet is teruggegeven? Klinkt afgezaagd natuurlijk, maar demonstreert maar eens weer hoe betrouwbaar deze overheid is.
Lees de column van prof. Smalhout in de Telegraaf van gisteren maar eens als je dat wilt. Ook hij zou vervolgd moeten worden voor opruiïng, want hij roept op de barricaden te beklimmen.
Pff, tijd voor een biertje, zal wel smaken. Getver, denk ik ineens weer aan al de accijns die daar weer op zit. Toch maar....cheers!
ohjeetje.. schreef:Klopt natuurlijk, de olieprijzen zijn enorm gestegen. Maar daar hoeft Bos toch nog niet een schepje bovenop te doen? Zeker niet nu het tijdelijke kwartje niet is teruggegeven? Klinkt afgezaagd natuurlijk, maar demonstreert maar eens weer hoe betrouwbaar deze overheid is.
Lees de column van prof. Smalhout in de Telegraaf van gisteren maar eens als je dat wilt. Ook hij zou vervolgd moeten worden voor opruiïng, want hij roept op de barricaden te beklimmen.
Pff, tijd voor een biertje, zal wel smaken. Getver, denk ik ineens weer aan al de accijns die daar weer op zit. Toch maar....cheers!
Groeten,
Blijft leuk dat 80% happy is en 32% tevreden is met dit land
Nico
The Ducches is dead! Long live Vyvyan!
`` Scum on Wheels``
gerben schreef:
Denk dat oom agent zich heeft vergist, heb hem inmiddels binnen en gewoon 90 eurootjes.Ben wel benieuwd hoe dat met de hoogte van jou boete nu gaat.
Is wel vreemd. Bij Maik heeft het dus € 65,- gekost. Dit is ook het bedrag wat ik altijd gehoord had.
Spiky
Die 65 euro is meer dan 3jaar geleden geweest. Nu liggen de prentprijzen weer een stuk hoger