klein kenteken

Algemene zaken omtrent onze auto.
ohjeetje..
Actief lid

Bericht door ohjeetje.. »

Maik schreef: :lol:
Ook zo'n fan van herr Spee? :evil:
Maik,

Waar het mij om ging is, dat een persoon die opriep tot een wegblokkade van de A15 om zo te protesteren tegen de belachelijk hoge belastingen en brandstofprijzen is opgepakt wegens opruiïng. Er zou gevaar of hinder kunnen ontstaan voor het verkeer, is dus een strafbaar feit etc.

Dat flitspalen en snelheidscontroles regelmatig leiden tot gevaarlijke situaties (plotseling sterk afremmen) wordt voor het gemak maar over het hoofd gezien, want, ja de kassa telt natuurlijk.

En bovendien: hoe breng je anders dit kabinet aan het verstand dat voor velen de maat vol is voor wat betreft belastingverhogingen (Bos: "hoge brandstofprijzen? Daar moet je maar aan wennen. Ik verhoog de accijns per 1 juli toch!"). Deze arrestatie noem ik staatsterreur.

Groeten,

Nico
Mijn zwarte engelen dus..
Speedster 2.2
Golf GTI
Spiky
Actief lid

Bericht door Spiky »

gerben schreef: Denk dat oom agent zich heeft vergist, heb hem inmiddels binnen en gewoon 90 eurootjes.Ben wel benieuwd hoe dat met de hoogte van jou boete nu gaat.
Is wel vreemd. Bij Maik heeft het dus € 65,- gekost. Dit is ook het bedrag wat ik altijd gehoord had.

Spiky :alone:
Afbeelding
zoonvanlinne150
Mega lid

Bericht door zoonvanlinne150 »

ohjeetje.. schreef:
:lol:
Ook zo'n fan van herr Spee? :evil:
Maik,

Waar het mij om ging is, dat een persoon die opriep tot een wegblokkade van de A15 om zo te protesteren tegen de belachelijk hoge belastingen en brandstofprijzen is opgepakt wegens opruiïng. Er zou gevaar of hinder kunnen ontstaan voor het verkeer, is dus een strafbaar feit etc.

Dat flitspalen en snelheidscontroles regelmatig leiden tot gevaarlijke situaties (plotseling sterk afremmen) wordt voor het gemak maar over het hoofd gezien, want, ja de kassa telt natuurlijk.

En bovendien: hoe breng je anders dit kabinet aan het verstand dat voor velen de maat vol is voor wat betreft belastingverhogingen (Bos: "hoge brandstofprijzen? Daar moet je maar aan wennen. Ik verhoog de accijns per 1 juli toch!"). Deze arrestatie noem ik staatsterreur.

Groeten,

Nico
Nee,de benzine prijs is zo hoog omdat de olie duur is op het moment...

Wel een beetje vreemd dat SHELL een winst heeft(tot nu toe)van 5.1 miljard :roll:
Je zou bijna zeggen dat we teveel betalen..................... :roll:
''lotus'' en ''kapot''
''engels'' en ''meuk''
Spiky
Actief lid

Bericht door Spiky »

ohjeetje.. schreef::
Nico
Terwijl enkele maanden geleden er stakingen bij de politie waren waar ook gesproken werd om heel langzaam te rijden op de autosnelwegen.
Niet gehoord dat er vakbondsleden zijn opgepakt. :evil:
Ook nooit gehoord dat er vrachtwagenschauffeurs zijn opgepakt bij blokkades van autosnelwegen. :evil:

Afbeelding
ohjeetje..
Actief lid

Bericht door ohjeetje.. »

Klopt natuurlijk, de olieprijzen zijn enorm gestegen. Maar daar hoeft Bos toch nog niet een schepje bovenop te doen? Zeker niet nu het tijdelijke kwartje niet is teruggegeven? Klinkt afgezaagd natuurlijk, maar demonstreert maar eens weer hoe betrouwbaar deze overheid is.

Lees de column van prof. Smalhout in de Telegraaf van gisteren maar eens als je dat wilt. Ook hij zou vervolgd moeten worden voor opruiïng, want hij roept op de barricaden te beklimmen.

Pff, tijd voor een biertje, zal wel smaken. Getver, denk ik ineens weer aan al de accijns die daar weer op zit. Toch maar....cheers!

Groeten,

Nico
Mijn zwarte engelen dus..
Speedster 2.2
Golf GTI
linne150
Mega lid in de orde van Zilveren nietje

Bericht door linne150 »

ohjeetje.. schreef:Klopt natuurlijk, de olieprijzen zijn enorm gestegen. Maar daar hoeft Bos toch nog niet een schepje bovenop te doen? Zeker niet nu het tijdelijke kwartje niet is teruggegeven? Klinkt afgezaagd natuurlijk, maar demonstreert maar eens weer hoe betrouwbaar deze overheid is.

Lees de column van prof. Smalhout in de Telegraaf van gisteren maar eens als je dat wilt. Ook hij zou vervolgd moeten worden voor opruiïng, want hij roept op de barricaden te beklimmen.

Pff, tijd voor een biertje, zal wel smaken. Getver, denk ik ineens weer aan al de accijns die daar weer op zit. Toch maar....cheers!

Groeten,

Blijft leuk dat 80% happy is en 32% tevreden is met dit land :P :P :P :P

Nico
The Ducches is dead! Long live Vyvyan!
`` Scum on Wheels``

Groet Wilbert.
linne150

Bericht door linne150 »

HUH :( :shock: :oops:
`` Scum on Wheels``

Groet Wilbert.
Maik
Groot Speedster Commandeur

Bericht door Maik »

Van Lotusrijden wordt je DEMENT!
Afbeelding
stevenflappy
Mega lid in de orde van gouden nietje
Contacteer:

Bericht door stevenflappy »

En dat niet alleen >> als alles langzamer gaat heb je een snellere auto nodig om bij te blijven!!!! :twisted:
linne150

Bericht door linne150 »

Maik schreef:Van Lotusrijden wordt je DEMENT!
Is goed jongen :!:
`` Scum on Wheels``

Groet Wilbert.
linne150

Bericht door linne150 »

stevenflappy schreef:En dat niet alleen >> als alles langzamer gaat heb je een snellere auto nodig om bij te blijven!!!! :twisted:

`` Scum on Wheels``

Groet Wilbert.
zoonvanlinne150
Mega lid

Bericht door zoonvanlinne150 »

linne150 schreef:
stevenflappy schreef:En dat niet alleen >> als alles langzamer gaat heb je een snellere auto nodig om bij te blijven!!!! :twisted:

Wat??? :roll:
''lotus'' en ''kapot''
''engels'' en ''meuk''
Maik
Groot Speedster Commandeur

Bericht door Maik »

Spiky schreef:
gerben schreef: Denk dat oom agent zich heeft vergist, heb hem inmiddels binnen en gewoon 90 eurootjes.Ben wel benieuwd hoe dat met de hoogte van jou boete nu gaat.
Is wel vreemd. Bij Maik heeft het dus € 65,- gekost. Dit is ook het bedrag wat ik altijd gehoord had.

Die 65 euro is meer dan 3jaar geleden geweest. Nu liggen de prentprijzen weer een stuk hoger :roll:
Afbeelding
allen
Mega lid in de orde van gouden nietje
Contacteer:

Bericht door allen »

zoonvanlinne150 schreef:
linne150 schreef:

Wat??? :roll:
Wat een heerlijk sarcastisch forum is dit altijd. :lol:
Piet
Giga lid Carbon

Bericht door Piet »

Plaats reactie