Maik schreef:Man o man o man... je moet ook TEGENSTUREN als je zo onverwacht in de slip raakt!!
[hapmodus]Zal ik hem dan maar even helpen? Er zit nog iets niet goed in de afstelling waardoor je geen gevoel meer hebt in het stuur, en je alles met de hand moet terughoepelen. Maar vaak weet je gewoon niet meer hoe de wielen staan. [/hapmodus]
En mooie nummerplaat Maik, idd. Functioneel iig. De mijne is alweer gebroken. Ik heb zelf alweer een nieuwe sticker besteld bij v/d Kooi. Plak hem deze keer zelf op een stuk alu.
Chris, er zitten inderdaad een paar mooie tussen, maar je moet nog wat leren omgaan met snel voorbij schietende onderwerpen. Kwestie van wat kl#ten met de instellingen van dat sony-ding van je
Allen, ja, zo'n sjieke sticker op een stukje kunststof is vragen om moeilijkheden. Had het er nog met Chris en/of? Wilbert over... Stukkie alu, klaar!
Thnx Stefan! We kunnen wel flink hobbyboppen. Hopelijk geen brandmelding want als ik plotsklaps met een cirkelzaag in m'n handen sta zonder begeleiding...
tommy_hf schreef:jaloers? man... de meesten loopt het kwijl uit de mond van de exige
Heeft niks te maken met hoe ''mooi'' iets wel of niet is.....gewoon lekker gaan in je bakkie is toch cool????
Ben al op zoek geweest naar een drift 3er....is nie makkelijk als je nog maar net weet hoe je BMWattes mot typuh..... geen idee waar ik naar mot kijken.....
@Mad maik:zo jouw fotoos gaan er gelijk af! met je ''oefenen met je sony ding''
@Chris: als je wilt driften is de eerste vereiste het uitschakelen van de traction control!!!
Koop een gare e30 of e36 325 en laat Bas Roos er een kort sperdiff onder gooien. Succes verzekerd.
allen schreef:
@Chris: als je wilt driften is de eerste vereiste het uitschakelen van de traction control!!!
.
Nee dat zie je verkeerd,de eerste vereiste is een ouwuh goedkoope auto kopen!
Ik ben geen driftking he,en driften in een exige s laat ik wel aan de miljonairs over,of aan mezelf als ik meer als 2 keer ermee op het circuit ben geweest!
Gaan jullie dat nou eindelijk snappen?!?!?!?!?!?nee ik denk het nie :roll:Stelletje vervelende gasten(de broertjes he!)
Hoe hebben jullie ouders het uit gehouwe met jullie???? RESPECT!