Pagina 5 van 11
Geplaatst: 01 jan 2009 11:01
door Herman
Deleted
Geplaatst: 02 jan 2009 8:26
door Rikster
Had foto's, echter zijn ze allemaal verloren gegaan bij het overzetten van het toestel naar de Mac
Voor de Kerst waren zowel de voor als achterkant gedemonteerd en gingen ze aan de slag met het vervangen van het subframe. Planning is dat hij half januari gespoten wordt en dan moet hij begin februari klaar zijn. "van der Kooi" heeft foto's van de grote stappen, maar die heb ik nog niet ontvangen... Ga straks weer even naar A'dam om een blik te werpen en wat foto's te maken, hopelijk gaan die dan niet verloren
Geplaatst: 02 jan 2009 11:41
door allen
Bijna dus! Stoelen al binnen?

Geplaatst: 02 jan 2009 12:20
door Rikster
Helaas nog geen foto's (Lotus was dicht vanmorgen
) en over de stoelen nog geen nieuws... zal na het weekend een belletje doen.
Geplaatst: 07 jan 2009 19:18
door Herman
Deleted
Geplaatst: 08 jan 2009 20:35
door Rikster
Jan ging ze dinsdagmiddag mailen, maar dat is waarschijnlijk naar mijn werk-account gebeurt... Heb geen beschikking meer over een 'intranet' computer gehad sinds ik hem sprak, dus hopelijk tref ik ze morgen in mijn mailbox aan 
Is inmiddels wel weer een hoop werk verzet
Al het bodywork is klaar voor de spuiter, alleen wacht de neus nog op een paar kieuwen... 
Geplaatst: 09 jan 2009 7:14
door zoonvanlinne150
Kieuwen:+100

Geplaatst: 09 jan 2009 7:30
door Rikster
Kieuwen zijn nog een probleem omdat Edel Car Parts ze niet meer wil/kan leveren
Proberen ze nu van "Badster" te krijgen, anders gaan we kijken hoe die van de Lotus GT1 staan 
Foto's:
Geplaatst: 09 jan 2009 10:09
door allen
Geplaatst: 09 jan 2009 10:59
door Rikster
Wist reeds van het bestaan van de ReVerie variant, maar vind deze minder mooi doordat deze niet de lijnen volgt van de "kap opbergruimte voorzijde" dan wel die van de koplampen. (Weet iemand trouwens waarom ze het opbergruimte noemen bij Opel???)
Geplaatst: 09 jan 2009 11:19
door Rikster
Nog een foto van de mallen voor de GT1 kieuwen. Deze kieuwen staan niet op de neus maar vallen dieper, dus op twee punten winst m.b.t. de Cw
Heb alleen nog geen idee hoe ze eventueel staan op een Speedster... 
Geplaatst: 09 jan 2009 18:59
door Herman
Deleted
Geplaatst: 09 jan 2009 19:44
door Rikster
De ReVerie exemplaren zijn zeker nog niet afgeschreven. Denk echter dat de verschillende kieuwen elkaar niet zullen ontlopen qua functionaliteit... en dan mag je toch een beetje voor de looks gaan 
In de motorruimte gaat ook nog wel wat glimmen, maar ik wordt geen goudhaantje zoals jij Herman
Kost me net iets te veel
Geplaatst: 09 jan 2009 20:32
door Herman
Deleted
Geplaatst: 11 jan 2009 19:47
door Herman
Deleted