Pagina 5 van 7
Geplaatst: 22 mei 2009 23:16
door LP
Een vraagje voor de Belgen hier op het forum. Iemand een idee of deze auto zo door de keuring geraakt en indien niet, wat moet er allemaal (tijdelijk

) veranderd worden?
Geplaatst: 23 mei 2009 8:06
door vauxhall
ik denk dat de belgische keuring grote verschillen vertoond tov de nederlandse
denk maar aan niet originele schokdempers, remschijven, remblokken,velgenmaat,bandenmaat, uitlaat, stoelen, gordels...
alles is afkeur hier. Dikwijls moet er ook nog een EU stempel ofzo op...
Best eens naar de keuring gaan en eens vragen.
Zou wel tof zijn moest deze naar belgie komen!
Geplaatst: 23 mei 2009 8:56
door LP
Remschijven en blokken,dat zou mij verbazen moesten ze daar iets van zeggen, maar velgenmaat, uitlaat en schokdempers dat zou wel eens iets anders kunnen zijn. Voor de stoelen is het altijd mogelijk om er de originele in te steken he. Kan je zo maar bij de keuring binnen met een dergelijke lijst vragen?
Geplaatst: 23 mei 2009 9:00
door LP
Blijkbaar mag een airbag trouwens ook niet verwijderd worden

Geplaatst: 23 mei 2009 16:13
door Arno
LP schreef:Remschijven en blokken,dat zou mij verbazen moesten ze daar iets van zeggen
Of ze er iets van zeggen/controleren is een tweede, maar als ze het doen..
Blokjes zal wel een R90 en (E) merkteken op moeten zitten. Dat betekent dat ze gehomologeniseerd zijn voor straatgebruik.
Schijven is makkelijk.. Even langs de algemene automaterialen handel en "doet U mij maar 4 van de goedkoopste 5-gats 288mm Vectra schijven die U heeft, dank U". Ben je voor 100EUR of zo klaar.. Ook hier zit dan weer een (E) tekentje in geslagen.
Bye, Arno.
Geplaatst: 23 mei 2009 17:01
door LP
En als ik nu eens zo'n E-stempeltje koop om overal in te slaan

Geplaatst: 23 mei 2009 18:12
door patje
In Belgie moet ge gewoon geluk hebben.
Er mag vrijwel niets toch technisch optisch is minder een probleem.
Onlangs geweest met nitrons eronder, tweedelige remschijven, pagid remblokjes en geen probleem gehad heb je pech en 't is een azijnpisser heb je een probleem
Ats velgjes en air intake heb ik gedemonteerd voor de zekerheid
groetjes patje
Geplaatst: 23 mei 2009 18:37
door LP
waren dat regelbare nitrons? En mag ik vragen welk station dat was

Geplaatst: 23 mei 2009 20:42
door patje
De gewone 2weg regelbare nitrons met rode eibach veren.
Keuring station was Oostende.
groetjes patje
Geplaatst: 01 jun 2009 12:05
door jaydee
Gevonden:
John Barker schreef:
It's all at the front in this car, no poise, just grip. You just have to get the power down and not let the dynamic stodginess get in the way. Few hot hatches have felt quite this leaden...
Bron: evo 131, pagina 94.
Weet je zeker dat dit is wat je wilt, Steven?

Geplaatst: 02 jun 2009 10:44
door stevenflappy
Acht t wisselt bij mij toch heel erg, dit is alweer een keus van ruim een maand geleden
Als de Speedster verkocht is kijk ik weer opnieuw!!

Geplaatst: 03 jun 2009 14:47
door stevenflappy
Speedster is te koop T.E.A.B!!! Alleen per PM!!
Geplaatst: 03 jun 2009 22:59
door stevenflappy
Voor Belgie moest er teveel veranderd worden dus hij is weer op de markt, heb andere dingen op het oog dus hij mag voor minder weg, maar graag wel serieuze biedingen aub!!
En alleen als je echt interesse hebt, heb al een hoop mensen gehad die teveel tijd om handen hebben, uitzonderingen daar gelaten uiteraard!

Geplaatst: 14 jun 2009 0:04
door stevenflappy
*ff bovenaan zetten!!*
Geplaatst: 14 jun 2009 7:43
door Maik
Uniek ding en in een superstaat, vreemd dat hij nog niet verkocht is... de zomer is nu wel zo'n beetje losgebarsten dus wie weet dat het nu snel gaat (wel ook foto's zonder dakje plaatsen dan natuurlijk
