sooike schreef:Leuke dag gehad vandaag, goede ontvangst bij Herman en eindelijk eens enkele forumleden in't echt ontmoet.
Ik was natuurlijk ook tevreden met de metingen van de DriftBox en mijn standaard 2.2 (incl. K&N luchtfilter)
Enkele metingen 0-100 in 6.4 en 6.3 en de snelste run 6.14 sec.
100-0 in 38.44 meter, originele banden, schijven en blokken (achteraan wel ESR800 van Yvo)
Niet slecht
En die bolussen, waren echt lekker

Wat is die middelste mooi he

Weetje wat het mooie van die Speedster is? Je kan er zolang van genieten. Want voordat ik voorbij ben gereden heb je inmiddels al je fototoestel gepakt, klepje geopend en 3 foto`s gemaakt

en dan verdwijn ik aan de horizon. (moet je niet zelf in een auto rijden, want dan kan je erachter blijven hangen tot de tankstop
Sooike was voor mij de winnaar van de dag. Die rijdt gewoon met standaard banden!!!! een tijd van 0-100 in 6,1 seconden

Remmen zonder enige moeite met standaard blokken in de 38 meter en gewoon 2 keer hoor, geen probleem
Ik snap er geen bal van

Maar....... Er zit wel een verlaging setje op. Dus dat moet haast wel de truc zijn
Mijn resultaten 0-100 zijn volgens mij inmiddels met 2.4 inlaat niet verbeterd en haalde iedere keer 6,7 seconden. Remweg is wel aanzienlijk verlaagd naar 40.07 meter (41 meter gemiddeld). Voorheen met de ESR800 blokken was dat 42/43 meter.
Die was met de ABS uit. Ik ben vergeten om met de ABS aan te meten, om eerlijk te zijn denk ik dat ik dan sneller had stilgestaan.
Ik heb veel meters verloren omdat ik de remdruk behoorlijk rustig aan het opbouwen was, wat veel agressiever/sneller had moeten gaan. Het is nog een beetje wennen met de RC5+.