Ik zou er wel één willen hoor, zo'n Turbo.
Maar twee dingen zitten tegen.
- ze zijn er haast niet.
- Mijn verstandige ik, die naast mij zit hahaha
(misschien scheelt het als iemand mijn 2.2 wil kopen

Deze zoekt er trouwens wel één, iemand van hier

Ja en dan........heb je niks meerjans schreef:Morgen worden er voorlopig de laatste update's uitgevoerd.
Grotere LLK en andere injektoren . en moet dan met de sprint wedstrijden
zondag a.s. maar even kijken hoe ver we hier met komen.
Komt later nog een bewerkte cilinderkop op. n.l. de orginele van de nieuwe opc.die heeft nu240 pk standaard, ze hebben er dus 40 pk bijgevonden door alleen een ander inlaat spruitstuk en cilinderkop.
Ze hebben bij opel nú wel de goede zuigers gebruikt.n.l. de zelfde heb ik er nu óók in zitten. We zien het morgen wel weer.
jans
Als je met een 2.2 naar 350 pk wilt , ben je aan geld 2 turbo's kwijt.Marcel schreef:Waarom koop je dan niet een 2.2 en probeer je het daarmeejans schreef:Dan verkoop ik hem, en koop ik een standaard turbo weer.
En begin ik weer van af het begin. Blijf je toch nog ergens mee bezig![]()
jansnog leuker dan zien ze niet dat het een snelle is.
O ja, ik wil wel ruilen
Ach kom zal best meevallen, voor € 8000,- een 2.0 turbo erin....jans schreef: Als je met een 2.2 naar 350 pk wilt , ben je aan geld 2 turbo's kwijt.
Ga ik liever voor de NOBLE, heb hem gezien bij Lotus. Prachtige race wagen.
jans
En ik maar denken, dat is een rijkejans schreef:marcel
óók heel mooi, maar zijn niet te bet , althans voor mij.De Noble kost ook 125.000 euroDus ook deze is niet voor mij weggelegd.
Dus ,conclusie"" gewoon maar blijven rijden met mijn turbo''tje.
jans
Ik moet je teleurstellen.......het is 5 ploegenjans schreef:Marcel
Wat denk je dat een dammer verdientHooguit een vleespakket als je een toernooi wint
Kan de familie dus nog net aan het eten houden
Denk dat ik maar eens wat anders moet opzoeken. Een baan ergens in 3 of 4 ploegen lijkt mij wel wat.
jans