Pagina 5 van 19

Geplaatst: 11 aug 2011 13:58
door Ronaldspeedequipment
the-duke schreef:Spider zei:
op de fotos van de site van speedequipment, zie je nu ook de schakelkabels gewrapped....

Is bij mij niet gedaan, heb er nu nimbus tussen zitten, wrappen is wel een idee ivm de hitte, heb nog geen last gehad, maar liggen wel krap na de inbouw.
Ik weet niet wat het wel is, maar als het goed is zijn dat niet de schakelkabels, want die gaan het echt niet houden, hoe je ze ook inpakt, als ze zo dicht langs de "turbo-uitgang" laat lopen.

Kijk in bijgevoegde foto's naar hoe DBilas de schakelkabels (na initiƫle problemen met smelten) via een alternatieve route liet lopen.

Gr,
The Duke
Weet niet precies over welke foto jullie het hebben maar zijn niet de schakelkabels maar de waterleidingen van de turbo :wink:

Geplaatst: 11 aug 2011 14:21
door martinb
Veel plezier ermee, let wel op met terugrijden, zeker met dit weer.
Maar ik denk dat je een grote grijns hebt tijdens het rijden ;-)

Geplaatst: 11 aug 2011 14:39
door Smiley
Maak ook eens wat kiekjes van de bovenkant van de motorruimte dre.
Als die turbo inderdaad netjes is weggewerkt, kon speedster equipment het nog wel eens druk krijgen met belgische klanten die power zoeken.

Geplaatst: 11 aug 2011 14:40
door tibby
:jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump:
Komt inorde Stefan.
Nu maar hopen dat er geen Belgische keurmeesters op dit forum zitten he :evil:

Geplaatst: 11 aug 2011 15:22
door stefan
hey dre hou hem wel heel he 8)

ik ben eens kerieus naar uw bevindingen .vooral naar de power natuurlijk

grtz

Geplaatst: 11 aug 2011 20:07
door gertje
kom de 3de september eens af dan kunnne we hem allemaal aanschouwen

Dbilas

Geplaatst: 11 aug 2011 20:11
door S. Gonzales
Voor een paar van die befaamde lekkere koeken van jou Stefan, mag je hem misschien wel heel even proberen??

Veel plezier ermee Tibby, en let goed op met dit &*%$# .... uuhh 'fijn voor de plantjes weer'!

Geplaatst: 12 aug 2011 5:58
door stefan
hey joop(ben jij nu die koeken nog steeds niet vergeten)of heb jij die allemaal opgevreten)
bij ons is het zo triestig met vrije tyd gesteld dat we al overwogen hebben om hem weg te doen
dit jaar amper 350 km :oops: erg he
maar jaren geledenheb ik wel twee auto gehad met power overhoop hoor
en dan kon je nog de gaspedaal gebruiken...lees geen flitspalen
dre word de snelste belg zoveel is zeker
als ik nu toch eens een RUGBLADBLAZER zou monteren :lol:



grtz

Geplaatst: 12 aug 2011 8:00
door Smiley
stefan schreef:dre word de snelste belg zoveel is zeker
De turbo van alain is getuned richting de 300 8)

Geplaatst: 12 aug 2011 9:09
door the-duke
Ronaldspeedequipment zei:
Weet niet precies over welke foto jullie het hebben maar zijn niet de schakelkabels maar de waterleidingen van de turbo
De foto op http://www.rpmvision.nl/news/268/dbilas ... dequipment werd bedoeld, waar je de ingepakte waterslangen ziet.

Ok, die lopen bij mij anders. De tijd zal het leren, maar ik denk dat het daar een beetje erg warm wordt voor rubberen slangen.
Bijgevoegd foto's voor een alternatieve route (zo ze bij mij lopen), waar je misschien wat aan hebt.

Gr,
The Duke

Geplaatst: 12 aug 2011 10:13
door Smiley
Verse foto's van Tibby's conversie 8)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Geplaatst: 12 aug 2011 10:24
door the-duke
Ik zie dat de slangen nu door het chassis lopen :wink:

Gr,
The Duke

Geplaatst: 12 aug 2011 12:17
door jaydee
Hmm, wil je door de keuring geraken moet de keurmeester wel stekeblind zijn, met al die pijpen rond de motor :wink:

Geplaatst: 12 aug 2011 12:27
door Smiley
jaydee schreef:Hmm, wil je door de keuring geraken moet de keurmeester wel stekeblind zijn, met al die pijpen rond de motor :wink:
Ik denk dt dat wel meevalt; de pijpen zien er erg OEM uit, en als de clam erop zit, is 95% afgedekt.

Geplaatst: 12 aug 2011 13:10
door Ralph
Smiley schreef:
jaydee schreef:Hmm, wil je door de keuring geraken moet de keurmeester wel stekeblind zijn, met al die pijpen rond de motor :wink:
Ik denk dt dat wel meevalt; de pijpen zien er erg OEM uit, en als de clam erop zit, is 95% afgedekt.
Wekt het plaatje bovenop je motor (`Dbilas Turbo Speed Equipment`) geen vragen op voor verdere inspectie door een keurmeester?

Zo maak je ze het wel heel makkelijk om iets te vinden wat (blijkbaar) niet mag bij onze zuiderburen 8)

Misschien toch handig om het Ecotec embleem daar terug te plaatsen... :idea: