Hoezoo? Wij?Maik schreef:Juist die elise rijders daar zitten aardig wat mensen bij die een aardig potje kunnen sturen en nog fanatiek ook. Dus in de groep van elise rijders heb ik zo'n gevoel dat je vaak om je oren wordt gereden, en dus ook door mij
![]()
Maarten memorial
- Maik
- Groot Speedster Commandeur
Ik denk dat dat wel mee zal vallen hoor Marcel. Als je goed gaat stampen met je auto gaat hij meer verbruiken dan je denkt. Je moet dan wel echt kijken naar alleen het verbruik op het circuit. Constant voluit verbruikt een beetje vermogende auto best veel. Mijn vorige leon deed ook al minder dan 1 op 4 op het circuit. Bij volgas op de autobaan zelfs 60 liter per 100 kmMarcel schreef:Speedsterforum vertaling:stef666 schreef: Dat scheelt weer een halve keer tanken voor mij... Geschat circuit verbruik 1 : 2.5 tot 1 : 3
In de tijd dat de EVO één ronde aflegt, leggen de speedster er 2,5 a 3 af![]()

Bij de weg... ik heb er zin an!!!!!

Zandvoort, here we come...
M.

Groene Hilledijk is niet helemaal correct, waarschijnlijk zal het de parkeerplaats bij het stadion zijn.
Hiervoor kan je het beste Olympiaweg of van Zandvlietplein aanhouden.
Volgens Sebastiaan komt de route ook nog op de site te staan!
http://www.detelefoongids.nl/siteviewer ... .dekuip.nl
Zie jullie de 4e!!
Hiervoor kan je het beste Olympiaweg of van Zandvlietplein aanhouden.
Volgens Sebastiaan komt de route ook nog op de site te staan!
http://www.detelefoongids.nl/siteviewer ... .dekuip.nl
Zie jullie de 4e!!
..........Barchetta, Z3, Speedster...........
......................Moving up!!..................
......................Moving up!!..................
- Marcel
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
Goed lezen MaikMaik schreef:Ik denk dat dat wel mee zal vallen hoor Marcel. Als je goed gaat stampen met je auto gaat hij meer verbruiken dan je denkt. Je moet dan wel echt kijken naar alleen het verbruik op het circuit. Constant voluit verbruikt een beetje vermogende auto best veel. Mijn vorige leon deed ook al minder dan 1 op 4 op het circuit. Bij volgas op de autobaan zelfs 60 liter per 100 kmMarcel schreef: Speedsterforum vertaling:
In de tijd dat de EVO één ronde aflegt, leggen de speedster er 2,5 a 3 af![]()
![]()
Bij de weg... ik heb er zin an!!!!!![]()
Zandvoort, here we come...
M.

- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
Het was super! Foto's volgen. Tijdens de heenreis vrijwel de gehele tijd achter een Bugatti EB110 gereden.
Op Zandvoort 2x 15 minuten rondjes rijden.
Het is bijzonder gaaf om die exclusieve auto's volgas over het circuit te zien gaan. Verruit het mooiste geluid kwam uit de Spyker. Wanneer die in de hogere toeren komt begint alles te trillen. Maar ook de Lamborgini, Bugatti, enz waren fantastisch!

Het is bijzonder gaaf om die exclusieve auto's volgas over het circuit te zien gaan. Verruit het mooiste geluid kwam uit de Spyker. Wanneer die in de hogere toeren komt begint alles te trillen. Maar ook de Lamborgini, Bugatti, enz waren fantastisch!
Lotus Elise S2