Ik zei toch nergens dat mijn Speedster 335PK aan de wielen had?
Alleen dat die 1e run daar flink wat consternatie gaf... HAHA

@Maik; 2e run met wat extra tractiecontrole erin => http://youtu.be/8tX25lnsheo
Nee, ik zit nog volop te klussen in mijn map, nadat ik grotere vxr injectoren erin gestoken heb. (ivm te arm 6500-7000 op de turbo injectoren)Maik schreef:En nu de uitdraai van Smiley! Nog verrassingen daar Stefan?
Cut off op 7050, maar heb de dyno sheet niet bij me.Maik schreef:Heeft Stefan z'n toerenbegrenzer nu op 7000rpm staan? En bouwde hij nog vermogen op tot deze redline?
Is afhankelijk van je nokkenassen, de tegendruk en welke poelie je op de M62 hebt.Smiley schreef:Cut off op 7050, maar heb de dyno sheet niet bij me.Maik schreef:Heeft Stefan z'n toerenbegrenzer nu op 7000rpm staan? En bouwde hij nog vermogen op tot deze redline?
Volgens mij kan alleen een harrop doortrekken tot 7k.
De M62 is uitgepuft rond 6k(isch)
Ben nu ook bezig met de blower CAM's en andere klepveren.Maarten schreef:Ik heb een kleine poelie (waardoor de M62 bij lagere toeren uitgepuft is), maar compressor nokkenassen en 3" Tullet uitlaat incl spruitstuk. En Mijn max vermogen ligt net boven de 7000 rpm. Met een iets grotere (of de orginele) poelie en 68mm gasklep (ipv 65mm) zal dat nog iets hoger komen liggen.