Duitse inspiratie...


@ Ruud; details van die Duitse coupe zijn aardig bekend, ook de scharnieren en hoe de losse (carbon) lamellen zijn bevestigd (clever gedaan). Maar wat Smiley al zegt, even afwachten wat er straks uit Duitsland gaat komen...
Yep, die Duitse heeft 1 mal voor alle slots gebruikt en daarna delen ingekort. Clever ontwerp en scharnier. Was/is overigens een mal uit aluminium, gemaakt om hoog temperatuurbestendig (boven motor/uitlaat) carbon delen te autoclaveren.lsv schreef:Hmm, twee op maat gesneden alu panelen, en de rest zijn losse componenten die erin geschroefd worden.
Als iemand de hand kan leggen op een origineel, kan het wel nagebouwd worden, alleen ben ik wel benieuwd of alle lamellen dezelfde mal zijn.
Als ze allemaal dezelfde mal zijn, maar ingekort op sommige punten, zou het nog wel eens haalbaar kunnen worden.
Zit zo te zien best veel denkwerk en tekenwerk in die achterklep.
groeten, Ruud
Gaat het over de OEM spoiler of de agressievere replica spoiler?lsv schreef: De rollbar afdekking en de turbo spoiler zullen als eerste ...
Toppielsv schreef:Nog bezig met de componenten. Ben nog steeds niet tevreden over eindresultaat en heb nu zelf carbon ter hand genomen, in plaats van gebruik te maken van externe partijen.
Duurt allemaal langer, maar ben nu eenmaal op gebied van producten een perfectionist