https://www.reverie.ltd.uk/product_deta ... =R01SB0046
Heb er mij 2 besteld = 14PK!!!!!

UiteraardExmantaa schreef:Zeg Tim,
Wij verwachten natuurlijk wel even een turbo inbouwtopic van je hier op het forum met foto updates.
Z'n eigen speelgoed heeft hij al op de markt gebracht....timmyboy55 schreef:UiteraardExmantaa schreef:Zeg Tim,
Wij verwachten natuurlijk wel even een turbo inbouwtopic van je hier op het forum met foto updates.Moet nog eerst even een Instagram naampie verzinnen (aaahhh gay)
hahahahahatibby schreef:Z'n eigen speelgoed heeft hij al op de markt gebracht....timmyboy55 schreef:UiteraardExmantaa schreef:Zeg Tim,
Wij verwachten natuurlijk wel even een turbo inbouwtopic van je hier op het forum met foto updates.Moet nog eerst even een Instagram naampie verzinnen (aaahhh gay)
http://www.google.be/url?sa=i&rct=j&q=& ... 5617605663
Oh ja ik heb de auto niet zo lang geleden verkocht maar ik zie dat de nieuwe eigenaar hem nu ookal in de verkoop heeft......
Oh echt! Was je liefde ineens over of?Dark-Speedster schreef:Oh ja ik heb de auto niet zo lang geleden verkocht maar ik zie dat de nieuwe eigenaar hem nu ookal in de verkoop heeft......
Nee ik zit meer in een periode van me leven dat ik ook naar een eerste huisje wil kijken enzo dus ik moet me wagenpark wat verkleinen.aKra schreef:Oh echt! Was je liefde ineens over of?Dark-Speedster schreef:Oh ja ik heb de auto niet zo lang geleden verkocht maar ik zie dat de nieuwe eigenaar hem nu ookal in de verkoop heeft......
Haha dat wil ik zeker nog een keer!aKra schreef:Ah leuk! Begrijpelijk hoor.
Je bent altijd welkom om het beloofde ritje in de turbo nog even te ontvangen
Nou, er lijkt een optie te zijn voor stuurbekrachtiging. Elekrisch. Weet niet meer uit welk merk en type auto dat 'geleend' wordt, maar schijnt pas te maken te zijn. En dan meteen snelheidsafhankelijk of zelf te regelen op dashboard met pulsgeneratortjeDark-Speedster schreef:... is het niet echt makkelijk rijden en parkeren met een speedster.aKra schreef:Oh echt! Was je liefde ineens over of?Dark-Speedster schreef: Oh ja ik heb de auto niet zo lang geleden verkocht maar ik zie dat de nieuwe eigenaar hem nu ookal in de verkoop heeft......
D: .