op autogespot staat een zwarte NL speedster (gespot in brasschaat), volgens mij iemand van hier op het forum?
Deze morgen heb ik een rode speedster gespot die uit de tegenovergestelde richting kwam aangereden (in Boom op de A12 richting brussel).
voor zover ik denk was het logo vooraan van de grill en was het een NL nummerplaat. smiley mss?
ik denk rond 7u45, iets voorbij SKM (net alle lichten voorbij en volle gas de autostrade aant opstuiven (ik was met de vrachtwagen, vandaar dat ik je nog net over de railing zag )
De gele quote speedster die je spot tussen Diemen en Almere is nog steeds van mij. Reeds 140.000 km gelopen en nog steeds tevreden. Ik kwam laatst een oranje speedster tegen richting Den Haag. Mooi ding.
aprins schreef:De gele quote speedster die je spot tussen Diemen en Almere is nog steeds van mij. Reeds 140.000 km gelopen en nog steeds tevreden. Ik kwam laatst een oranje speedster tegen richting Den Haag. Mooi ding.
Vandaag een rode gespot in Alblasserdam. Richting oude torenbrug. Kon niet goed zien wie erin zat. Maar als het iemand van hier is; Alblasserdam is te klein voor ons tweeen jongen! Hij moet wel een beetje uniek blijven!
Laatst gewijzigd door André R op 10 apr 2010 21:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Was erg leuk. Ik heb in stijl afscheid genomen van mijn Speedster door met de met de derde prijs in de sportklasse naar huis te gaan (fles bubbels en weekendje Luik).
Wij vonden het ook erg leuk om bij dit evenement aanwezig te zijn.
Na de prijs uitreiking hebben we je helaas niet meer kunnen feliciteren. Dus bij deze: van harte met je derde plaats. Je hebt dus inderdaad in passende stijl afscheid genomen van je Speedster.
Gisteren nog wel netjes schoonmaakt?
Spiky
Bijlagen
Sports Car Spring Rally A.jpg (79.18 KiB) 2008 keer bekeken
Sports Car Spring Rally B.jpg (77.73 KiB) 2018 keer bekeken