We worden gespot !
Yep, dat was ik.Blitz schreef:gistere in Hoogstraten reed er een rode Speedster met NL kenteken achter mij (ik met mijn kanarie Speedster)
iemand van hier toevallig?
Ik zag het silhouet van je Speedy al vanaf ruime afstand en heb even een tandje bijgezet om je bij te halen. Valt wel op dat geel. Is de jouwe trouwens een Lightning Yellow?
Heb trouwens op dezelfde middag in Breda op de kruising Oosterhoutseweg - Nieuwe Kadijk (bij T-Mobile, ik kwam vanaf Teteringen) nog een Mandarin speedy gespot die in de richting van de Takkebijsters reed; wellicht ook iemand van hier (Ride-a-holic)?
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti
Rallye schreef:Yep, dat was ik.Blitz schreef:gistere in Hoogstraten reed er een rode Speedster met NL kenteken achter mij (ik met mijn kanarie Speedster)
iemand van hier toevallig?
Ik zag het silhouet van je Speedy al vanaf ruime afstand en heb even een tandje bijgezet om je bij te halen. Valt wel op dat geel. Is de jouwe trouwens een Lightning Yellow?
Heb trouwens op dezelfde middag in Breda op de kruising Oosterhoutseweg - Nieuwe Kadijk (bij T-Mobile, ik kwam vanaf Teteringen) nog een Mandarin speedy gespot die in de richting van de Takkebijsters reed; wellicht ook iemand van hier (Ride-a-holic)?
kom je vaker in Hoogstraten? dat stuk weg waar je me bijhaalde, moet je opletten, daar mag je maar 50 en wordt vaak geflitst

hoe mijn kleur noemt weet ik niet precies, kleurcode is 4AU als ik me niet vergis...
- Smiley
- Groot Speedster Commandeur
Als het een LY zou zijn, zou het stuur aan rechterkant zitten.
Het is wel de lichtste van de 3 kleuren geel:
http://speedster1749.com/uk/technical/exterior.html
Het is wel de lichtste van de 3 kleuren geel:
http://speedster1749.com/uk/technical/exterior.html
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
@Blitz: Zo heel af en toe kom ik nog in Hoogstraten, meestal voor een plezierritje met de Speedy. Maar bedankt voor de tip: een gewaarschuwd mens telt voor 2.
Tot een paar jaar geleden was ik overigens frequenter in Hoogstraten te vinden, maar dat was vanwege andere bedoelingen (Highstreet
@Smiley: Ik bedacht me later inderdaad dat de LY versie alleen in de UK zijn uitgebracht. Waarom ik het me afvroeg is omdat de Speedy van Blitz als ik het goed had gezien zwarte velgen heeft. Maar dat kan ie natuurlijk ook prima zelf gedaan hebben.

Tot een paar jaar geleden was ik overigens frequenter in Hoogstraten te vinden, maar dat was vanwege andere bedoelingen (Highstreet

@Smiley: Ik bedacht me later inderdaad dat de LY versie alleen in de UK zijn uitgebracht. Waarom ik het me afvroeg is omdat de Speedy van Blitz als ik het goed had gezien zwarte velgen heeft. Maar dat kan ie natuurlijk ook prima zelf gedaan hebben.
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti
-
- Mega lid in de orde van gouden nietje
Beter kijken, want de spoiler is ook gewoon netjes zwart hoor.jan schreef:Vandaag een zwarte met zilveren spoiler langs zien komen op de weg van Den Oever naar Medemblik.
Dakje eraf, maar ik verwacht dat hji naar dat stuk weg helemaal onder de vliegjes zat.

En inderdaad later even langs de wasstraat gegaan alle muggen er weer af te spoelen...
(Is je Speedy nu al eens groen gespoten?)
- Dennizz
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Het groen staat wel erg lekker hoorjan schreef:Ha, je ging net iets te snel langs denk ik.
De speedy is ondertussen groen, maar bij vdk duurt het allemaal een stuk langer dan gepland. ik verwacht hem volgende week netjes in elkaar gezet weer op te kunnen halen.
Kom hem dan wel even showen

Je kijkt te snel, ik kan niet harder!
whoa, valt mee hoor.Dennizz schreef:Het groen staat wel erg lekker hoorjan schreef:Ha, je ging net iets te snel langs denk ik.
De speedy is ondertussen groen, maar bij vdk duurt het allemaal een stuk langer dan gepland. ik verwacht hem volgende week netjes in elkaar gezet weer op te kunnen halen.
Kom hem dan wel even showenAlleen je stuur zit aan de verkeerde kant
Alleen als ik wegrij grabbel ik af en toe de deur. Als je eenmaal onderweg bent heb je je hand toch op de pook, en maak je die fout niet meer.
Ik ben benieuwd naar het resultaat

- Dennizz
Je hebt toch zelf al wel het groen gezien?jan schreef:whoa, valt mee hoor.Dennizz schreef:Het groen staat wel erg lekker hoorjan schreef:Ha, je ging net iets te snel langs denk ik.
Kom hem dan wel even showenAlleen je stuur zit aan de verkeerde kant
Alleen als ik wegrij grabbel ik af en toe de deur. Als je eenmaal onderweg bent heb je je hand toch op de pook, en maak je die fout niet meer.
Alleen een paar foto's, maakt t spannenderDennizz schreef:Je hebt toch zelf al wel het groen gezien?jan schreef:whoa, valt mee hoor.Dennizz schreef: Het groen staat wel erg lekker hoorAlleen je stuur zit aan de verkeerde kant

- Dennizz
jan schreef:Alleen een paar foto's, maakt t spannenderDennizz schreef:Je hebt toch zelf al wel het groen gezien?jan schreef: whoa, valt mee hoor.

- Sir_Bongiovi
- Mega lid
- Contacteer: