Even een concreet vraagje, Gaat het nog door of zijn de btw problemen te groot?Ja en dat met die BTW rek is natuurlijk alleen voor mijn eigen spullen.Kan je deze week uitsluitsel geven anders haal ik het spul ergens anders.Ik bedoel dit niet onaardig maar jij kwam met dit aanbod en ik heb het spul gewoon nodig.Als je niet kan leveren even goede vrienden.
The Ducches is dead! Long live Vyvyan!
`` Scum on Wheels``
linne150 schreef:Even een concreet vraagje, Gaat het nog door of zijn de btw problemen te groot?Ja en dat met die BTW rek is natuurlijk alleen voor mijn eigen spullen.Kan je deze week uitsluitsel geven anders haal ik het spul ergens anders.Ik bedoel dit niet onaardig maar jij kwam met dit aanbod en ik heb het spul gewoon nodig.Als je niet kan leveren even goede vrienden.
De spullen kan ik gewoon leveren. Dat is het probleem niet. Ik kan het krijgen met een gewone bon, maar dan kan ik de btw niet terug krijgen. Als de bon op een naam staat van de garage van mijn ex baas of mijn baas dan kan ik de btw terug krijgen en dat wil ik dan geven aan de club oid. Ik wil er niets aan verdienen, maar er moet gewoon wat overblijven voor de club voor bv een meeting of id.
HOEHOE PETER!!!!!!!! Ga je zondag leveren,fijn te weten kan ik geld meenemen.Na zondag haal IK het ergens anders. sorry hoor maar zie vorige berichten.
`` Scum on Wheels``
linne150 schreef:Peter,als je zondag niet kan leveren dan zie ik er vanaf.Ik moet gewoon krikken het weekeinde.
Ik kan zondag niet aanwezig zijn ivm mijn werk. Ik heb nog niets kunnen regelen met de krikken! Ik moet de spullen op een naam bestellen anders ga het niet door. Aangezien het bedrag bijna 1700 euro is kan ik niemand vinden.
Dit wordt dus de bestelling. Ik probeer de spullen voor de meeting binnen te hebben en dan zoveel mogelijk mee te nemen. Althans voor de mensen die aanwezig zijn die dag.
`` Scum on Wheels``
Wij zien er inmiddels ook vanaf.
Het gaat naar ons idee niet op korte termijn rondkomen en inmiddels zijn we vandaag voorzien van een garagekrik van een ander gewaardeerd lid van het forum.
KRIK
1 Jans
2
3 Marcel
4 Dominique
5 Maarten
6
7 Zoefke
8 Maik
9 Martin D
10 Jpspeedy
Speedster, ik heb een krik bij Jans besteld. (waarom staat Jans hier in de lijst?) Als er nog een paar afvallen wordt het totaalbedrag misschien wel te verantwoorden bij je werkgever. No hard feelings.
Voor de dop blijf ik wel in de lijst.
KRIK
1 Jans
2
3 Marcel
4
5 Maarten
6
7 Zoefke
8 Maik
9 Martin D
10 Jpspeedy