Verkapte wegenbelasting, dat is het!

schoenmaker/TJE/meneer/TJE/ enz enz...................en jullie willen RESPECT???kleineren is het!!!!!!!!!!damnedt schreef:Nog een, laatste, duidelijk antwoord, overigens alleen voor
zoonvanlinne150.
Schoenmakertje blijf bij je leest.
Dat is waar. Echter, de politie heeft ook vele andere taken en - uit eigen ervaring - reageert men nauwelijks wanneer je ze echt nodig hebt. Bij snelheidscontroles is men daarentegen overijverig. Quota halen? JA!TorBeest schreef:Ik snap niet wat de politie eraan kan doen dat 120km/h de max. snelheid is. De "politie met de pet" heeft er niets in te zeggen.
Schiet niet op de pianist, maar wel op de partituur? niet?
Als een verzinsel op papier is gezet, is dat dan een feit? Voor de rechter vaak wel dankzij de enorme waarnemingsvermogens die verbalisanten worden toegedicht. Volkomen ten onrechte. Zo getraind zijn deze nu ook weer niet. Maar ja, als je een opsporingsambtenaar niet kunt geloven, waar blijft het rechtssysteem dan?damnedt schreef:.
Maar ook de antwoorden die ik geef zijn feiten, ik heb het echt niet zelf verzonnen (op papier gezet).!
Zohee, ohjeetje, heavy shit!!ohjeetje.. schreef:Als een verzinsel op papier is gezet, is dat dan een feit? Voor de rechter vaak wel dankzij de enorme waarnemingsvermogens die verbalisanten worden toegedicht. Volkomen ten onrechte. Zo getraind zijn deze nu ook weer niet. Maar ja, als je een opsporingsambtenaar niet kunt geloven, waar blijft het rechtssysteem dan?damnedt schreef:.
Maar ook de antwoorden die ik geef zijn feiten, ik heb het echt niet zelf verzonnen (op papier gezet).!
Dit systeem is zich aan het opblazen gezien de vele rechterlijke dwalingen die regelmatig aan het licht komen. En gebaseerd zijn op de uitzonderlijke kwaliteiten van verbalisanten, die wel haast helderziend mogen worden genoemd. En niets nalaten om hun gelijk te halen. Overtuiging is nog geen waarheid. Vooroordelen, wat is aannemelijk en wat niet, alles vaak gebakken lucht...
Groeten,
Nico