meeting in Tirol
- linne150
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
H.J. heeft nog een Volvo te koop12Esc schreef:ik moet er helaas waarschijnlijk toch vanaf zien. De afstand is dusdanig groot dat ik er tegenop zie om dat met de speedster te moeten rijden. Mijn vrouw heeft daar nog meer moeite mee. Ik heb ook naar de mogelijkheid gekeken om met de autotrein naar innsbruck te gaan, maar dat kost bijna 1.000 euro retour (en kan alleen voor een hele week).
Jammer, want ik had graag wat ritjes in de mooie alpen gereden...
(misschien dit nog eens overwegen: http://link.marktplaats.nl/217466646)

The Ducches is dead! Long live Vyvyan!
`` Scum on Wheels``
Groet Wilbert.
`` Scum on Wheels``
Groet Wilbert.
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
linne150 schreef:H.J. heeft nog een Volvo te koop12Esc schreef:ik moet er helaas waarschijnlijk toch vanaf zien. De afstand is dusdanig groot dat ik er tegenop zie om dat met de speedster te moeten rijden. Mijn vrouw heeft daar nog meer moeite mee. Ik heb ook naar de mogelijkheid gekeken om met de autotrein naar innsbruck te gaan, maar dat kost bijna 1.000 euro retour (en kan alleen voor een hele week).
Jammer, want ik had graag wat ritjes in de mooie alpen gereden...
(misschien dit nog eens overwegen: http://link.marktplaats.nl/217466646)

Lotus Elise S2
- SteV6
- Mega lid in de orde van gouden nietje
Onderstaand lijstje is wat ik uit het forum kan opmaken ...linne150 schreef:Ik zou wel willen weten wie er ingeschreven hebbenGewoon voorpret
1. Wilbert
2. Maarten en Neeltje
3. Stephan met Jelle
4. Piet
5. Bert en Pascal
6.
7.
8.
- Pascal en Esther gaan ook mee, maar ik weet niet of ze zich al opgegeven hebben.
- Allen is nog druk aan het regelen en schuiven in zijn agenda
SteV6
S4 Avant
- allen
- Contacteer:
Allen is uitgeschoven hoor. Moet alleen nog even Johan bellen (nu onbereikbaar). Komt samen met z'n bmw-driftkikkertje. Tevens gaan de inschrijfformulieren naar een Eliserijder die ook wel zin heeft te gaan. Echte bikkels zullen gewoon in de nacht van donderdag op vrijdag vertrekken. 
Johan, sowieso 2 losse bedden in een kamer of 2 losse kamers aub. Bel je nog voor het geregel!
Wir freuen uns auf... nog iets, weet ik het.

Johan, sowieso 2 losse bedden in een kamer of 2 losse kamers aub. Bel je nog voor het geregel!

Wir freuen uns auf... nog iets, weet ik het.
- Pipo
Tirol
Even voor alle duidelijkheid:
Zijn de plaatselijke ritten gepland voor vrijdag, zaterdag en zondag? Of kan ik de vrijdag gebruiken voor de heenrit?
Zijn de plaatselijke ritten gepland voor vrijdag, zaterdag en zondag? Of kan ik de vrijdag gebruiken voor de heenrit?
A thing of beauty is a joy forever!
- Pipo
Allen, het zou me een eer en genoegen zijn jouw karretje naast het mijne te zienallen schreef:Geregeld, Johan, tot juni dus!
Pipo, mag ik m'n vieze wagen dan naast jouw gepoetste schoonheid parkeren?

@ Johan: heb helaas maar een beperkt aantal vakantiedagen (20dg), en die zijn eigenlijk al verdeeld tussen onze ski- en zomervakantie. Daarbuiten vrij nemen ligt vrij moeilijk op mijn werk gezien de werkdruk.

A thing of beauty is a joy forever!