CustoMania, de shop achter/van Bad Innovations, had problemen met e-mail ontvangst... Heb in middels echter een andere weg gevonden, hoop komende week maar te horen.
Verzendkosten zullen best mee vallen en invoerrecht heb ik ook nooit over mijn diffuser uit Zweden betaald
De eerste twee weken van februari zit ik zelf in Tromsø en vanaf de 18e weer in Marseille... hoop dus de 16e of de 17e de Speedster te kunnen ophalen anders wordt het pas eind februari. Er zit dus wat ruimte in de planning, maar ik hoop dat die niet wordt opgerekt tot het eind van de maand
Bijna alle onderdelen zijn inmiddels binnen en alle carrosserie delen zijn klaar voor de spuiter... alleen is het nog wachten op de kieuwen, worden toch gewoon de Badster variant. Verwachten ze over een week of twee te hebben, maar dat betekent wel dat de 16e onhaalbaar wordt Hopelijk gaat de levering vanuit Zweden sneller dan verwacht
Stoelen van ReVerie zijn klaar, maar nog niet binnen... zullen volgende week verstuurd worden , ben erg benieuwd om ze in het echt te mogen bewonderen.
Pro Alloy koeler is binnen en ziet er echt stukken beter uit dan de oude... die lekte trouwens ook koelvloeistof naar de inlaatlucht wat natuurlijk ook weer de nodige pk's koste.
1 maart moet lukken... maar denk niet dat ik ga rijden bij Automaxx omdat het één van de laatste zondagen is die ik samen met de vriendin kan doorbrengen voor mijn uitzending. Ondanks dat twijfel ik echter toch nog Laat het je weten als ik besluit wel te gaan... is best leuk onze twee kogels naast elkaar te zetten