Opel Speedster 2.2 => 17.500,00

Je auto te koop aanbieden.
linne150
Mega lid in de orde van Zilveren nietje

Bericht door linne150 »

piet schreef:Ik? Met idioten wil ik niks te maken hebben. :lol:

Oooow :!: :oops:
The Ducches is dead! Long live Vyvyan!
`` Scum on Wheels``

Groet Wilbert.
Piet
Giga lid Carbon

Bericht door Piet »

Lotus mannen zijn uiteraard hiervan uitgesloten. :)
allen
Mega lid in de orde van gouden nietje
Contacteer:

Bericht door allen »

piet schreef:Lotus mannen zijn uiteraard hiervan uitgesloten. :)
Zeg, watvoor inruilplannen ben jij aan het smeden? :evil:

Denk dat ik langzamerhand toch maar marktplaats ga overwegen. Iemand vroeg me vandaag of er op speedsterclub mensen waren die een tweede voor erbij zochten. Zit wat in...

:lol:
michel
Actief lid

Bericht door michel »

Maik schreef:
michel schreef:Maik, ik bied 2000 euro voor dat hok :lol:
Een badkuip voor 2K staat goed in elke badkamer.

Michel
2000?! Hij vraagt er 1900 voor! Gek! :lol:
Dat laatste kan ik trouwens ook zeggen omdat jij je unieke M3 weg doet :wink: Maargoed, je bent dan ook wel weer gek genoeg om er lotus voor terug te kopen, dus dat houdt het goed in evenwicht :)
Voor het evenwicht op DF koop ik uiteraard een FWD ofwel een Elan :lol:

Best of both worlds :D

Michel
allen
Contacteer:

Bericht door allen »

Michel, ik zou er een E90 320ci voor terug kopen. Lekker zuinig en ze slaan nu automatisch af bij het stoplicht. Komt bij dat er gewoon niets boven de degelijkheid van een BMW komt. Dat weet jij en dat weet ik! 8)

die prius zou ik dan inruilen op een tvr oid... :shock:

Net de Speedster maar even op Marktplaats gegooid. Ben benieuwd.
michel
Actief lid

Bericht door michel »

Allen,

Bedankt voor de golden tip........... :lol:

Prius is perfect voor NL waar ze je alleen willen plukken, comfort en geen enkele prikkel om hard te rijden, en zo de struikrovers van Bos te sponsoren.

Een badkuip in de garage lijkt me dus wel wat, heb namelijk alleen een douche in huis 8)

Michel
allen
Contacteer:

Bericht door allen »

Voordat ik het vergeet in dit draadje is de auto nog immer te koop tegen een megagoed bod! Ik wil ook een Prius... :lol:
michel
Actief lid

Bericht door michel »

allen schreef:Voordat ik het vergeet in dit draadje is de auto nog immer te koop tegen een megagoed bod! Ik wil ook een Prius... :lol:
Verhoog ik nog een keer mijn bod, 2100 euro.......... voor die zware bak ;-)

Michel
allen
Contacteer:

Bericht door allen »

Ik neem aan dat dat met je Prius erbij is? :lol:

Schiet jij nou maar eerst op met het verpatsen van die zware Beierse Ien Dales, dan kunnen we daarna beide nieuwe dames laten knallen in de Eifel. :lol:
Dennizz

Bericht door Dennizz »

Inmiddels al aan het verven geweest :wink: ?

Of haakte de koper af vanwege dat de auto in te goede technische staat was?
Je kijkt te snel, ik kan niet harder!
allen
Contacteer:

Bericht door allen »

LOL, nee Dennis. Ik zou het misschien moeten doen, maar op zo'n korte termijn kom ik niet aan de goede rode verf en ik heb er eigenlijk ook geen trek in. Waarschijnlijk heb je wel gelijk en letten mensen bij aankoop van een auto meer op de lak. Maar mijn verkoop was ongepland en had ik hem gehouden, dan had het neusje nooit gespoten geweest.

Ik ga echt niet m'n best doen om te verdedigen dat de auto technisch perfect zou zijn. Er liggen voor een paar duizend euro aan aanpassingen ter inzage klaar. Met de beurt die ik pas heb laten uitvoeren heb ik letterlijk alle vloeistoffen laten vervangen, wat doorgaans niet eens gebruikelijk is. In de advertentie staat de steenslag van de neus netjes vermeld en ook vdk heb ik als referentie neergezet. Wie serieus geïnteresseerd zou zijn had met 1 telefoontje alles bij hem kunnen verifiëren. Het letterlijk instappen en wegrijden, maar wanneer iemand valt over een kleine ton aan kilometers of wat steenslag, dan kan ik ze niet helpen. Er valt bij mij op zich best nog wel wat te spelen in de prijs, maar asap inruilen bij de dealer begint bij mij nu een optie te worden gezien ik nog wat zaken wil aanpassen voor ik met de nieuwe naar Tirol zou gaan. Lukt dat niet op tijd wordt het een thuisblijvertje. Dat zou jammer zijn gezien de tijd van het jaar.

De persoon van vorige week was kortstondig op het forum geweest en is voormalig eigenaar van 2 Maserati's. Gewoon een aardige gast. Een Chimaera is tijdens een testrit nog ter sprake gekomen en de maandag er op heeft hij keurig gebeld. Ook aangeboden de kopie facturen weer terug te sturen, dus geen reden tot twijfel dat hij alleen voor een plezierritje kwam. Vond het motortje wat saai klinken, wat ik op zich kan begrijpen als je van voorgaande auto's komt. Ik heb geen twijfel over z'n keuzes, was hij niet serieus geweest had hij het kopietje aan facturen niet mee hoeven te nemen.
Dennizz

Bericht door Dennizz »

Kan het me voorstellen dat de motor(geluid) tegen valt als je voorheen in Maserati`s hebt gereden. Dan ben je redelijk verpest :wink: Ik was benieuwd wat de reden kan zijn, aangezien ik het ook een erg mooie prijs vind met al die extra`s.

Tirol kan toch zowiezo? Je kan je nieuw paradepaardje toch wel een weekje later ophalen, zodat je met de Speedster kunt? Een mooi afsluitrondje van het Speedster avontuur :idea: Of natuurlijk zorgen dat je nieuwe paard gewoon klaar is voor vertrek :D
Je kijkt te snel, ik kan niet harder!
allen
Contacteer:

Bericht door allen »

Als het nieuwe paardje gegarandeerd op tijd klaar moet zijn, dan dien ik de auto een dezer dagen om te moeten ruilen. Stiekem hoop je alleen altijd dat je hem particulier verkocht krijgt. Altijd leuk als je er een setje winterwielen aan over houdt. Want ja, ook de nieuwe zal ik heel het jaar door blijven rijden. :P
Smiley
Groot Speedster Commandeur

Bericht door Smiley »

De nieuwe is een speedster turbo....... :wink:
allen
Contacteer:

Bericht door allen »

Ik ben binnenkort even Opelloos, maar zal binnenkort wel even de gordijnen weghalen van het nieuwe spruitje. :lol:
Gesloten