piet schreef:Lotus mannen zijn uiteraard hiervan uitgesloten.
Zeg, watvoor inruilplannen ben jij aan het smeden?
Denk dat ik langzamerhand toch maar marktplaats ga overwegen. Iemand vroeg me vandaag of er op speedsterclub mensen waren die een tweede voor erbij zochten. Zit wat in...
michel schreef:Maik, ik bied 2000 euro voor dat hok
Een badkuip voor 2K staat goed in elke badkamer.
Michel
2000?! Hij vraagt er 1900 voor! Gek!
Dat laatste kan ik trouwens ook zeggen omdat jij je unieke M3 weg doet Maargoed, je bent dan ook wel weer gek genoeg om er lotus voor terug te kopen, dus dat houdt het goed in evenwicht
Voor het evenwicht op DF koop ik uiteraard een FWD ofwel een Elan
Michel, ik zou er een E90 320ci voor terug kopen. Lekker zuinig en ze slaan nu automatisch af bij het stoplicht. Komt bij dat er gewoon niets boven de degelijkheid van een BMW komt. Dat weet jij en dat weet ik!
die prius zou ik dan inruilen op een tvr oid...
Net de Speedster maar even op Marktplaats gegooid. Ben benieuwd.
Prius is perfect voor NL waar ze je alleen willen plukken, comfort en geen enkele prikkel om hard te rijden, en zo de struikrovers van Bos te sponsoren.
Een badkuip in de garage lijkt me dus wel wat, heb namelijk alleen een douche in huis
LOL, nee Dennis. Ik zou het misschien moeten doen, maar op zo'n korte termijn kom ik niet aan de goede rode verf en ik heb er eigenlijk ook geen trek in. Waarschijnlijk heb je wel gelijk en letten mensen bij aankoop van een auto meer op de lak. Maar mijn verkoop was ongepland en had ik hem gehouden, dan had het neusje nooit gespoten geweest.
Ik ga echt niet m'n best doen om te verdedigen dat de auto technisch perfect zou zijn. Er liggen voor een paar duizend euro aan aanpassingen ter inzage klaar. Met de beurt die ik pas heb laten uitvoeren heb ik letterlijk alle vloeistoffen laten vervangen, wat doorgaans niet eens gebruikelijk is. In de advertentie staat de steenslag van de neus netjes vermeld en ook vdk heb ik als referentie neergezet. Wie serieus geïnteresseerd zou zijn had met 1 telefoontje alles bij hem kunnen verifiëren. Het letterlijk instappen en wegrijden, maar wanneer iemand valt over een kleine ton aan kilometers of wat steenslag, dan kan ik ze niet helpen. Er valt bij mij op zich best nog wel wat te spelen in de prijs, maar asap inruilen bij de dealer begint bij mij nu een optie te worden gezien ik nog wat zaken wil aanpassen voor ik met de nieuwe naar Tirol zou gaan. Lukt dat niet op tijd wordt het een thuisblijvertje. Dat zou jammer zijn gezien de tijd van het jaar.
De persoon van vorige week was kortstondig op het forum geweest en is voormalig eigenaar van 2 Maserati's. Gewoon een aardige gast. Een Chimaera is tijdens een testrit nog ter sprake gekomen en de maandag er op heeft hij keurig gebeld. Ook aangeboden de kopie facturen weer terug te sturen, dus geen reden tot twijfel dat hij alleen voor een plezierritje kwam. Vond het motortje wat saai klinken, wat ik op zich kan begrijpen als je van voorgaande auto's komt. Ik heb geen twijfel over z'n keuzes, was hij niet serieus geweest had hij het kopietje aan facturen niet mee hoeven te nemen.
Kan het me voorstellen dat de motor(geluid) tegen valt als je voorheen in Maserati`s hebt gereden. Dan ben je redelijk verpest Ik was benieuwd wat de reden kan zijn, aangezien ik het ook een erg mooie prijs vind met al die extra`s.
Tirol kan toch zowiezo? Je kan je nieuw paradepaardje toch wel een weekje later ophalen, zodat je met de Speedster kunt? Een mooi afsluitrondje van het Speedster avontuur Of natuurlijk zorgen dat je nieuwe paard gewoon klaar is voor vertrek
Als het nieuwe paardje gegarandeerd op tijd klaar moet zijn, dan dien ik de auto een dezer dagen om te moeten ruilen. Stiekem hoop je alleen altijd dat je hem particulier verkocht krijgt. Altijd leuk als je er een setje winterwielen aan over houdt. Want ja, ook de nieuwe zal ik heel het jaar door blijven rijden.