Zou voor de vergelijking nl. ook leuk zijn wat het Tullett auspuff anlage ons gebracht heeft.
tip voor Maik en Allen:
http://www.girlzforum.nl/

Om hier nog ff op terug te komen: Heb je wel eens in een open auto op redelijke snelheid met elkaar proberen te communiseren als beide een integraal dragen?!?Dennizz schreef:Waarom heeft iedereen toch van die "lelijke" en oudbollige model helmen die tegenwoordig gedragen worden door die meisjes op roze scooters met van die bont laarsjes en zo`n klein tasje aan hun schouder met zo`n chilwawa erin?
Alles moet zo race achtig mogelijk zijn, van 4 puntsgordels tot elke mogelijkheid van gewichtsverlies, maar dan geen mooie helm zoals in de racerij...
De lotus rijders bij Wimedo hebben ook van dit soort helmen. Je bent meteen je stoere imago kwijtStaat zo jammer...
Neem je die helm ook mee met karten Allen? Dat moet een mooie foto opleveren
Mijn persoonlijk smaak is wel duidelijk, potjes vind ik niets... Welke voordelen hebben deze helmen met de autosport?
(Op de scooter/motor zouden ze verboden moeten worden)

Nee, ik gaf toe dat ik wel bij die modieuze jongeren hoor die hier in het topic werden aangehaald ook naar de beschildering kijkt van een helm. daarbij heb ik ook zo`n bling, bling vizier om het af te maken.allen schreef: Ahum, was dit nu de reden waarom jij met die opmerking kwam? Zodat je daarna kon vertellen dat jij een helm met een bijzonder viziertje had? Hoeveel waarde moet je aan je high tech helm hechten als je de rest weer versloft (brandvrije kleding, schoenen en handschoenen)?![]()