Pagina 6 van 45
					
				
				Geplaatst: 07 sep 2005 20:17
				door jans
				Zal er een foto van maken.Kunnen ze het verschil zien, of niet 
En ja , beter is de 1/4 mijl.
 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 07 sep 2005 20:28
				door stef666
				Euhh.... Ik bedoel de 2 auto's naast elkaar op de "dragstrip" 
  
 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 07 sep 2005 20:34
				door jans
				Ja , snap het 

 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 08 sep 2005 12:55
				door jans
				Vanmorgen naar Vmax geweest en heb toch,voor  de iets grotere turbo
gekozen. Deze geeft ietsje meer pk's geeft, maar aardig wat NM s.
Ga dus niet voor die giga turbo. De reden is , heeft het max koppel pas bij 5000 rpm. 
Die er nu op komt geeft het max al bij 3800 rpm.
			 
			
					
				
				Geplaatst: 24 sep 2005 13:35
				door jans
				Motor is er weer uit.
			 
			
					
				
				Geplaatst: 24 sep 2005 15:45
				door Maik
				Ik zou er maar meteen een lekker verse koppeling in laten zetten Jans  

 Het lijkt daar wel een houtskool fabriek  

 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 24 sep 2005 15:48
				door jans
				Maiky
toevallig nagekeken, en ziet er nog perfekt uit.Dat wat je ziet ,stelt niks voor na 16.000 km.
			 
			
					
				
				Geplaatst: 24 sep 2005 17:05
				door Piet
				Je kunt nu lekker overal bij om te poetsen.  
 
Moet de motor eruit voor een nieuwe Turbo of gebeuren er nog meer dingen?
 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 24 sep 2005 17:19
				door jans
				Piet 
Krijg een update van 70 tot 90 pk.
Oja ''het poetsen ,heb ik dit keer maar uitbesteed. 

 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 24 sep 2005 17:23
				door Piet
				Dat is niet misselijk 70-90 pk. Heb je de nm maar laten varen?
			 
			
					
				
				Geplaatst: 24 sep 2005 17:28
				door jans
				piet schreef:Dat is niet misselijk 70-90 pk. Heb je de nm maar laten varen?
Ja ,in overleg met Vmax. één van de cilinders, de derde om presies te zijn ,bleek op zo'n 60 % te draaien , en had ongeveer 25 / 30 pk verlies .
Dit is wel zéér langzaam gebeurt. Door die grotere turbo, krujg je er zo wie zo wel NM bij, maar gaat hierdoor op de duur je aandrijving van kapot. Vandaar dus voor pk 's gekozen.
 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 26 sep 2005 12:38
				door bassie
				jans schreef: één van de cilinders, de derde om presies te zijn ,bleek op zo'n 60 % te draaien .
Jan, weet je wat er aan mankeerde, zuigerveer kapot?
Verklaart dat ook het olieverbruik / roken ?
gr. Ben
 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 26 sep 2005 13:25
				door jans
				Ja '' Ben '' ben vanmorgen nog naar Vmax geweest, en van alle 4 de zuigerveren was de bovenste veer niet best meer.
Ook die worden vergoed , zuigers en veren.
Foto erbij ,kun je het goed zien.
			 
			
					
				
				Geplaatst: 26 sep 2005 14:34
				door stef666
				Lijkt er toch wel op dat je "mazzel" hebt gehad Jans, Volgens mij had het niet lang meer geduurd voordat hij plof had gezegd......  

 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 26 sep 2005 14:39
				door Maik
				Vmax heeft dus mazzel gehad  
 
Ziet er inderdaad niet goed uit. Combinatie van te heet en teveel druk denk ik?
En wanneer komt je monstertocht Stef? Of ben je nog gaar van de 1500km?  
