In de tunnels op de heenweg hoorde ik de Bugatti voor mij brullen en een hoog fluitje uit de Evo bij het schakelen.
Snel die Speedster vinden.

Blow off valve ja (BOV) of dump valveMarcel schreef:Hee dat is toch zo'n pop up blow off of zoiets, zit ook op de gele turbo.....de mijne hoor je heel zachtjes puffenMaik schreef:Deze fluit???
Zo heftig dat je hem af en toe over 4 wielen voelde glijden (aan het einde van de bocht). En heerlijk die lucht van uitlaatgassen, koppelingsplaten en verbrandt rubber.Maik schreef:Ohja!
En het was een TOPdag!![]()
Circuit op met de speedster was echt super, dan merk je eigenlijk dat als er wat warmte in die smalle fietsbandjes voor komt dat onderstuur eigenlijk niet bestaat voor de speedster, het is er wel, maar is heeeeeeeel ver weg (uiteindelijk toch wel onderstuur, overstuur heel makkelijk oproepbaar door ff te liften).
M.
Toevallig niet die ene die op beide foto's op de achtergrond staat.Marcel schreef:Ik zou niet durven.......meer die achter die bugatti en die lamboMaik schreef:hehehe, bedoelde je die foto van de Spyker?Marcel schreef:Er zit zullen we zeggen........HEEL MOOI SPEELGOED TUSSEN:!:
Maar die achtergrond is echt