Lijkt qua 'feel' wel een beetje op elkaar. Zandvoort heeft denk ik iets meer verschil in hoogte.
Zolder is in elk geval de moeite waard en je kunt hem dan natuurlijk afvinken op je lijstje
Exact, misschien maar eens doen. Kijken wat ik teweeg kan brengen. Mijn ouders hebben net een camper gekocht met een trekhaak. Misschien even een aanhanger huren en dan ga ik daar met de camper staan, lijkt me hilarisch
Als ik mijn auto optijd hersteld krijg ( vliegwiel + startmotor issue = versnellingsbak eraf en ander vliegwiel steken ) ben ik ook op Zandvoort erbij. Is al tijden terug geboekt zeg maar.
Ik ben vrijdag ook aanwezig in zolder (als organisatie) ik zal wss einde pitlane staan, en misschien tegen het einde van de dag mijn speedster nog even uitlaten.
vrijdag weer een leuk dagje in zolder, niemand heeft schade gereden, en pas tegen het einde van de dag moesten er mensen naar huis wegens 2X gepakt met geluid, Veel speedsters waren er niet, Vauxhall was daar, en verder heb ik nog een groene gezien en een rode turbo. donderdag ben ik er weer in Spa!