Exmantaa schreef:Dat is een beste schop achterin een Speedster; bijna +200Nm binnen 500rpm toerenverschil.
Kunnen ze dat niet wat vlakker afstellen? Kans is groot dat je daarmee de Speedster achterstevoren in de heg parkeert...
Bwaaaa, ik rij er relatief wel rustig bij.... (behalve stoplichtjes) Zeker gaat dit nu nogwat minder zijn. Ik zou m'n versnellingsbak wat willen ontzien met dat koppel.. Ook de begrenzer is terug oem ingesteld. Boven is toch niets te zoeken en meer dan 7000 r/min schakkelen is toch niet echt goed voor een f23 bak. Ik kan nog steeds semi's leggen erop. Nu zit ik met Pirelli's straatbanden die het trouwens ook zeeeeeeer goed doen!
Exmantaa schreef:Dat is een beste schop achterin een Speedster; bijna +200Nm binnen 500rpm toerenverschil.
Kunnen ze dat niet wat vlakker afstellen? Kans is groot dat je daarmee de Speedster achterstevoren in de heg parkeert...
Bwaaaa, ik rij er relatief wel rustig bij.... (behalve stoplichtjes) Zeker gaat dit nu nogwat minder zijn. Ik zou m'n versnellingsbak wat willen ontzien met dat koppel.. Ook de begrenzer is terug oem ingesteld. Boven is toch niets te zoeken en meer dan 7000 r/min schakkelen is toch niet echt goed voor een f23 bak. Ik kan nog steeds semi's leggen erop. Nu zit ik met Pirelli's straatbanden die het trouwens ook zeeeeeeer goed doen!
grtz
Is ook meer dat als je denkt rustig te rijden en dus ergens rond die 2500rpm toert, je met een beetje gas en extra rpm's er zomaar opeens zo'n berg koppel bij krijgt... Als dat dan net in een bocht is dan kun je nog rare verrassingen krijgen.
Ik zou die stijle berg eruit laten tunen en als dat met de standaard ecu moeilijk gaat kun je altijd nog een elektronische boostregelaar laten monteren. (boost vs rpm.vs gaspedaal%)
Of Traction Control erin, nog beter.
Precies, ff een tijdje genieten van wat je hebt!
Ik rij ook al een tijdje (3 jaar door financien) NA.. blazer gaat er wel komen! Maar totdat ik het kan gaan bouwen en betalen vind ik hem hard genoeg gaan
Dus gewoon lekker een tijdje scheuren, en daarna wanneer het weer LEUK is, weer gaan sleutelen
Net wagen gaan halen. Vermogen wordt serieus genepen door een oem turbo cat..... Heb zelfs een (getunede) opc Zafira moeten laten gaan
Vrijdag keuring en na m'n verlof catloos full power rijden
Smiley schreef:De herrie zonder cat zal groot zijn, en de politie aantrekken.
Is leuk voor een weekje, maar ga toch maar eens rondkijken voor een fatsoenlijke cat.
Turbo dempt uitlaatgeluid
Geen cat en nog enkele pktjes bij!
Trouwens Stefan, dan moet de politie mij nog KUNNEN volgen he
Herrie valt reuze mee, gewoon doen. Vorig jaar CPZ reed ik 3" zonder enige cat en dat ging perfect, er ook niet af gehaald voor geluid. Turbo dempt zeker veel
Bij voorkeur een kleppensysteem, want na een tijdje lang rijden wordt je het wel zat. Maar verveeld nog steeds niet.
aKra schreef:Herrie valt reuze mee, gewoon doen. Vorig jaar CPZ reed ik 3" zonder enige cat en dat ging perfect, er ook niet af gehaald voor geluid. Turbo dempt zeker veel
Bij voorkeur een kleppensysteem, want na een tijdje lang rijden wordt je het wel zat. Maar verveeld nog steeds niet.
Deze is met een 100 cells Magnaflow "racing" katalysator. Helaas geen filmmateriaal van de open uitlaat, scheelde vrij weinig qua geluid nog net zo luid maar iets dieper nu.
Ik rij ook zonder voor- of hoofdcat, en met een VX-Performance sportdemper. En het geluid valt heel goed mee; zeker niet in die mate dat het de politie aantrekt. (hou me wel wat in als die in de buurt zijn ) De turbo maalt veel geluid weg. Alleen op langere snelle autostraderitten steek ik oordopjes in.