Tibby's beest
- Smiley
- Groot Speedster Commandeur
Re: Tibby's beest
Kijk even of je een gopro met zuignap kunt lenen bij iemand, want dit moet je zeker ook kunnen nu:
https://www.youtube.com/watch?v=bjtmihf5LYQ
https://www.youtube.com/watch?v=bjtmihf5LYQ
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Succes en heel veel rijplezier André.. Maar eerst samen met je vrouwtje van jullie vakantie genieten..
Blij dat ik terug ben om te vlammen ermee (letterlijk en figuurlijk) ......
grtzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
grtzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
captain slow
Klasen heeft een verbeterd inlaat manyfold v2 dat volgens klasen 40 tot 100pk winst geeft
Sindsdien worden de oude eds en klasen spruitstukken overall op ebay"s gedumpt.
Produktinformationen "Spaltsaugrohr V2 für Opel Speedster Z20LEx Motoren"
Spaltsaugrohr für alle Opel Speedster Z20LEx (Z20LET, Z20LEL, Z20LER und Z20LEH Motoren).
Komplett rechnerbasierte Konstruktion und Simulation. Guss und Bearbeitung "Made in Germany". Jetzt als komplett überarbeitete Version V2!
Gleiche Rohrlängen sowie optimierte Luftverteilung durch den Aufbau als Spaltsaugrohr mit einzigartigem, geschützten Design.
Am Serienmotor ist eine Leistungssteigerung von 30-50 PS in höheren Drehzahlen zu verzeichnen. Bei Stufe 5 Konfigurationen sind über 100 PS mehr möglich im Vergleich zum Seriensaugrohr bei gleichem Ladedruck!
Gewicht: 3.2kg (Serie 4.4kg)
Inklusive Dichtungen, Einbauanleitung und Montagesatz.
Weiterführende Links zu "Spaltsaugrohr V2 für Opel Speedster Z20LEx Motoren"

Sindsdien worden de oude eds en klasen spruitstukken overall op ebay"s gedumpt.
Produktinformationen "Spaltsaugrohr V2 für Opel Speedster Z20LEx Motoren"
Spaltsaugrohr für alle Opel Speedster Z20LEx (Z20LET, Z20LEL, Z20LER und Z20LEH Motoren).
Komplett rechnerbasierte Konstruktion und Simulation. Guss und Bearbeitung "Made in Germany". Jetzt als komplett überarbeitete Version V2!
Gleiche Rohrlängen sowie optimierte Luftverteilung durch den Aufbau als Spaltsaugrohr mit einzigartigem, geschützten Design.
Am Serienmotor ist eine Leistungssteigerung von 30-50 PS in höheren Drehzahlen zu verzeichnen. Bei Stufe 5 Konfigurationen sind über 100 PS mehr möglich im Vergleich zum Seriensaugrohr bei gleichem Ladedruck!
Gewicht: 3.2kg (Serie 4.4kg)
Inklusive Dichtungen, Einbauanleitung und Montagesatz.
Weiterführende Links zu "Spaltsaugrohr V2 für Opel Speedster Z20LEx Motoren"
-
- Mega lid in de orde van gouden nietje
Deze ziet er beter uit dan de eerste versies, maar er zit wel ff nuance in:
Oftewel je hebt niet opeens 50-100pk meer topvermogen met dit ding, maar bovenin de toeren, waar het vermogen normaal flink afneemt, heb je dus deze winst.
En met een "pfase 5" (??) met waarschijnlijk een dikke turbo kun je dus mooie winst pakken bovenin.
(Maar ja, het blijft een turbo-stofzuiger hé...
)
Oftewel je hebt niet opeens 50-100pk meer topvermogen met dit ding, maar bovenin de toeren, waar het vermogen normaal flink afneemt, heb je dus deze winst.
En met een "pfase 5" (??) met waarschijnlijk een dikke turbo kun je dus mooie winst pakken bovenin.
(Maar ja, het blijft een turbo-stofzuiger hé...

Aha! Fijn dat je dit mededeeld weazle. Dit jaar (deze 2 maanden
) ga ik er niets meer aan doen.Aangezien Frank mijn inlaat traject nog gaat aanpassen en een Vmax recircvalve nog geplaats moet worden kan ik mss deze inlaat ook ineens laten plaatsen samen met toch een 70mm Porsche gasklep. Ik geraak maar niet aan die 400 pk he.... (396
) Dan een vers programma erop
Het eerste wat op m'n lijstje staat is nieuwe driveshaft seals en carterpakkingen laten plaatsen ...
grtz

Het eerste wat op m'n lijstje staat is nieuwe driveshaft seals en carterpakkingen laten plaatsen ...

grtz
Laatst gewijzigd door tibby op 29 okt 2015 2:19, 1 keer totaal gewijzigd.
captain slow
Exmantaa schreef:Deze ziet er beter uit dan de eerste versies, maar er zit wel ff nuance in:
(Maar ja, het blijft een turbo-stofzuiger hé...)

Net wat ik nodig heb op het einde....

Maarja, het blijft een turbo stofzuiger he

captain slow
Merci aan Gertje voor m'n bodemplaat te bewerken. Topppie, past perfect en niets rammelt, raakt.....
grtz

grtz
captain slow
- gertje
- Mega lid in de orde van gouden nietje
Tibby's beest
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
30/08/14 meet and greet.
Met z'n nieuwe (snelle) bak op de achtergrond
(met trouwens een geweldig mooi carbon inlaatsysteem van ARP
) (Daar is m'n Sandtler filtertje chocomousse tegen) 

captain slow
Even mede delen dat ik de bodemplaten (groot+klein) er terug onder ga hangen. M'n olie komt gewoonweg niet op temperatuur op kleine ritten (20+km). Ook merk ik dat de bak stroef schakelt, ook omdat die olie niet opgewarmt geraakt (zit verse Castrol Syntrans Multivehicle in ). 2 liter

M'n olie staat op m'n wijzertje op 75/80 graden. Terwijl deze op een kleine 90 hoort te staan... Ook koelt de olie geweldig snel af. Bvb: even stoppen (5min.) voor iets uit te halen en daarna lekker je turbo horen fluiten (zeker als er 2 grietjes langs de weg staan) zit er niet in aangezien de olie op korte tijd direkt naar de 60 graden daalt....
Maargoed, dit zijn mijn bevindingen......

M'n olie staat op m'n wijzertje op 75/80 graden. Terwijl deze op een kleine 90 hoort te staan... Ook koelt de olie geweldig snel af. Bvb: even stoppen (5min.) voor iets uit te halen en daarna lekker je turbo horen fluiten (zeker als er 2 grietjes langs de weg staan) zit er niet in aangezien de olie op korte tijd direkt naar de 60 graden daalt....
Maargoed, dit zijn mijn bevindingen......

captain slow