Pagina 53 van 77

Re: Tibby's beest

Geplaatst: 03 okt 2015 12:33
door Smiley
Kijk even of je een gopro met zuignap kunt lenen bij iemand, want dit moet je zeker ook kunnen nu:
https://www.youtube.com/watch?v=bjtmihf5LYQ

Re: Tibby's beest

Geplaatst: 03 okt 2015 14:49
door tibby
:yes: :mrgreen:

Re: Tibby's beest

Geplaatst: 04 okt 2015 18:17
door fjanssen
Succes en heel veel rijplezier André.. Maar eerst samen met je vrouwtje van jullie vakantie genieten..

Re: Tibby's beest

Geplaatst: 20 okt 2015 14:13
door tibby
Blij dat ik terug ben om te vlammen ermee (letterlijk en figuurlijk) ......
grtzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Re: Tibby's beest

Geplaatst: 20 okt 2015 14:38
door stefan
pas maar wat op het word vettig op de baan ....... :yes:

Re: Tibby's beest

Geplaatst: 28 okt 2015 8:50
door Weazle
Klasen heeft een verbeterd inlaat manyfold v2 dat volgens klasen 40 tot 100pk winst geeft :mrgreen:

Sindsdien worden de oude eds en klasen spruitstukken overall op ebay"s gedumpt.



Produktinformationen "Spaltsaugrohr V2 für Opel Speedster Z20LEx Motoren"

Spaltsaugrohr für alle Opel Speedster Z20LEx (Z20LET, Z20LEL, Z20LER und Z20LEH Motoren).

Komplett rechnerbasierte Konstruktion und Simulation. Guss und Bearbeitung "Made in Germany". Jetzt als komplett überarbeitete Version V2!

Gleiche Rohrlängen sowie optimierte Luftverteilung durch den Aufbau als Spaltsaugrohr mit einzigartigem, geschützten Design.

Am Serienmotor ist eine Leistungssteigerung von 30-50 PS in höheren Drehzahlen zu verzeichnen. Bei Stufe 5 Konfigurationen sind über 100 PS mehr möglich im Vergleich zum Seriensaugrohr bei gleichem Ladedruck!

Gewicht: 3.2kg (Serie 4.4kg)

Inklusive Dichtungen, Einbauanleitung und Montagesatz.



Weiterführende Links zu "Spaltsaugrohr V2 für Opel Speedster Z20LEx Motoren"

Re: Tibby's beest

Geplaatst: 28 okt 2015 9:13
door Exmantaa
Deze ziet er beter uit dan de eerste versies, maar er zit wel ff nuance in:

Am Serienmotor ist eine Leistungssteigerung von 30-50 PS in höheren Drehzahlen zu verzeichnen. Bei Stufe 5 Konfigurationen sind über 100 PS mehr möglich im Vergleich zum Seriensaugrohr bei gleichem Ladedruck!

Oftewel je hebt niet opeens 50-100pk meer topvermogen met dit ding, maar bovenin de toeren, waar het vermogen normaal flink afneemt, heb je dus deze winst.

En met een "pfase 5" (??) met waarschijnlijk een dikke turbo kun je dus mooie winst pakken bovenin.
(Maar ja, het blijft een turbo-stofzuiger hé... :wacko: )

Re: Tibby's beest

Geplaatst: 29 okt 2015 2:10
door tibby
Aha! Fijn dat je dit mededeeld weazle. Dit jaar (deze 2 maanden :mrgreen: ) ga ik er niets meer aan doen.Aangezien Frank mijn inlaat traject nog gaat aanpassen en een Vmax recircvalve nog geplaats moet worden kan ik mss deze inlaat ook ineens laten plaatsen samen met toch een 70mm Porsche gasklep. Ik geraak maar niet aan die 400 pk he.... (396 :mrgreen: ) Dan een vers programma erop :yes:

Het eerste wat op m'n lijstje staat is nieuwe driveshaft seals en carterpakkingen laten plaatsen ... :|

grtz

Re: Tibby's beest

Geplaatst: 29 okt 2015 2:17
door tibby
Exmantaa schreef:Deze ziet er beter uit dan de eerste versies, maar er zit wel ff nuance in:

Am Serienmotor ist eine Leistungssteigerung von 30-50 PS in höheren Drehzahlen zu verzeichnen. Bei Stufe 5 Konfigurationen sind über 100 PS mehr möglich im Vergleich zum Seriensaugrohr bei gleichem Ladedruck!

Oftewel je hebt niet opeens 50-100pk meer topvermogen met dit ding, maar bovenin de toeren, waar het vermogen normaal flink afneemt, heb je dus deze winst.

En met een "pfase 5" (??) met waarschijnlijk een dikke turbo kun je dus mooie winst pakken bovenin.
(Maar ja, het blijft een turbo-stofzuiger hé... :wacko: )

Afbeelding

Net wat ik nodig heb op het einde.... :yes: Mss haal ik wel de 420pk zoals op m'n charger staat (he F.Janssen :wink: )



Maarja, het blijft een turbo stofzuiger he :jump: :wink:

Re: Tibby's beest

Geplaatst: 29 okt 2015 2:23
door tibby
Nogthans is het echt niet nodig voor meer vermogen..... :wacko:

grtz

Re: Tibby's beest

Geplaatst: 19 dec 2015 15:18
door tibby
Merci aan Gertje voor m'n bodemplaat te bewerken. Topppie, past perfect en niets rammelt, raakt..... :thumbup:

grtz

Tibby's beest

Geplaatst: 19 dec 2015 16:01
door gertje
ImageUploadedByTapatalk1450540872.399566.jpg
ImageUploadedByTapatalk1450540872.399566.jpg (94.72 KiB) 3453 keer bekeken
Efkes een 800pk in mijn garage


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Re: Tibby's beest

Geplaatst: 19 dec 2015 16:51
door tibby
Met z'n nieuwe (snelle) bak op de achtergrond 8) (met trouwens een geweldig mooi carbon inlaatsysteem van ARP :shock: 8) ) (Daar is m'n Sandtler filtertje chocomousse tegen) :lol:

Re: Tibby's beest

Geplaatst: 19 dec 2015 19:09
door gertje
ImageUploadedByTapatalk1450552134.422279.jpg
ImageUploadedByTapatalk1450552134.422279.jpg (83.72 KiB) 3419 keer bekeken
Te koop Afbeelding


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Re: Tibby's beest

Geplaatst: 28 dec 2015 15:33
door tibby
Even mede delen dat ik de bodemplaten (groot+klein) er terug onder ga hangen. M'n olie komt gewoonweg niet op temperatuur op kleine ritten (20+km). Ook merk ik dat de bak stroef schakelt, ook omdat die olie niet opgewarmt geraakt (zit verse Castrol Syntrans Multivehicle in ). 2 liter

Afbeelding

M'n olie staat op m'n wijzertje op 75/80 graden. Terwijl deze op een kleine 90 hoort te staan... Ook koelt de olie geweldig snel af. Bvb: even stoppen (5min.) voor iets uit te halen en daarna lekker je turbo horen fluiten (zeker als er 2 grietjes langs de weg staan) zit er niet in aangezien de olie op korte tijd direkt naar de 60 graden daalt....

Maargoed, dit zijn mijn bevindingen...... :)