Daarstraks bij Kinepolis nog eens een Opel GT tegen gekomen wat ik ook vrij apart vind. De 2de keer dat ik ernaast parkeer .
Uiteraard is de speedster de beter ogende :p.
Sir_Bongiovi schreef:mn moeder heeft blijkbaar hier in Ternat een groene met gele striping zien rijden. kzou is dringend op verkenning moeten in ternat :p
Hmmmm zeker dat ze het niet met een Elise verward? Iemand die aan opvallende striping doet zou er toch iets of wat fanatiek mee bezig moeten zijn en een forum zoals deze hier opzoeken. Groen met geel lijkt me eerder iets voor een Elise.
Vandaag een ferrari 512 volgens mij gespot kreeg nog een zwaai van de ferrari rijder. En een oude porsche 911 gespot bruine En een aston martin vanquash ofzo v12 je was leuke dag voor cabrio en was niet de enigste zo te zien op de weg.,
Sir_Bongiovi schreef:mn moeder heeft blijkbaar hier in Ternat een groene met gele striping zien rijden. kzou is dringend op verkenning moeten in ternat :p
Hmmmm zeker dat ze het niet met een Elise verward? Iemand die aan opvallende striping doet zou er toch iets of wat fanatiek mee bezig moeten zijn en een forum zoals deze hier opzoeken. Groen met geel lijkt me eerder iets voor een Elise.
als ze het verschil nu nog nie kent; hij staat hier in de garage
maar tzou me niks verbazen mocht het een elise zijn idd ; vrouwen hé