WAS EEN MISVERSTANDJE OVER EEN BAL GEHAKT.

HEB IK TERPLAATSE OPGELOST. (MET GELD

GROETEN,
PAUL.
paul schreef:LAAT JANS MAAR KLETSEN![]()
WAS EEN MISVERSTANDJE OVER EEN BAL GEHAKT.![]()
HEB IK TERPLAATSE OPGELOST. (MET GELD![]()
)
GROETEN,
PAUL.
Hé Peter, geeft niks joh.. maken we bij de volgende meeting wel inPaul ik schreef ergens anders al dat ze bij mij te weinig hebben gerekent. Ik zal dat broodje bal betalen als jij mij even een pm stuur met je bank rekening.
Tuurlijk, da's bij iedereen zo? Als je denkt dat je wel zelf de broek aan hebt, dan is het echt een illusie.Rotax schreef:Hehehe, ik begrijp dat jouw vrouw thuis de ribbroek draagt?
Heb je al gedreigd met een andere hobby die je anders gaat uitoefenen?
- drummen (uiteraard met drumles thuis...)
- vissen (en daar vervolgens uren over doorzeveren...)
- een nogal woest huisdier
- nog erger: ga je met háár hobby bemoeien!
Succes
Ik kan wel een keer een Zondag lang met mijn motor langs rijdenEdjes schreef:Tuurlijk, da's bij iedereen zo? Als je denkt dat je wel zelf de broek aan hebt, dan is het echt een illusie.Rotax schreef:Hehehe, ik begrijp dat jouw vrouw thuis de ribbroek draagt?
Heb je al gedreigd met een andere hobby die je anders gaat uitoefenen?
- drummen (uiteraard met drumles thuis...)
- vissen (en daar vervolgens uren over doorzeveren...)
- een nogal woest huisdier
- nog erger: ga je met háár hobby bemoeien!
Succes
Hobbies: ik heb gedreigd te gaan motorrijden, dat hielp
NB:
Bij de hemelpoort zijn 2 deuren. Boven de 1e staat: altijd onder de plak gezeten bij mijn vrouw. Bij de 2e staat: nooit onder de plak gezeten bij mijn vrouw. Bij de 1e deur staat een rij mannen te wachten, tot in het oneindige zie je ze staan. Bij de 2e deur staat een klein, iel mannetje te wachten. Petrus besluit hem voor te laten en vraagt hem: waarom sta je hier?? Antwoordt die man: ik moest hier gaan staan van mijn vrouw!
(en dat mannen, is de essentie van het leven)