Dominique schreef:Speedster, ik heb een krik bij Jans besteld. (waarom staat Jans hier in de lijst?) Als er nog een paar afvallen wordt het totaalbedrag misschien wel te verantwoorden bij je werkgever. No hard feelings.
Voor de dop blijf ik wel in de lijst.
KRIK
1
2
3 Marcel
4
5 Maarten
6
7 Zoefke
8 Maik
9 Martin D
10 Jpspeedy
MOMENTSLEUTEL
1
2
3 Zoefke
DOPPEN
1
2 Marcel
3 Maik
4 Dominique
5 Maarten
6 SteV6
7
8 Zoefke
9 Speedster
Garagekrik
- stevenflappy
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
- speedster
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
linne150 schreef:Gaan we nu ineens soft doen?Ik heb Peter tot 2 keer toe om een btw bon gevraagd.Dat vond hij zonde van het geld, dus.........
Ik bestel deze spullen bij een groothandel in auto onderdelen waar je niet partuculier kan kopen, dus de bon moet op naam staan van een garage of transport bedrijf. Aangezien ik het bij drie verschillende bedrijven gevraagd heb en die het niet wilde doen omdat het bedrag te hoog was.
mmm... heren, mocht het met die krik niet lukken dan kan ik wellicht de helpende hand bieden.
-ik wil geen bestaande deal ten gronde richten, alleen de helpende hand bieden- als dat je dat dan even weet
Wij krijgen in december 100 van deze kriks binnen. De exacte leverdatum en prijs zijn nog niet bekend, maar de prijs zal rond hetzelfde niveau zitten als wat ik tot op heden hier lees. Hopelijk zijn de kriks vóór de feestdagen in huis, maar dat weet ik pas als ik de melding heb dat het schip is gearriveerd.
Ik laat het aan de organisator of hij hier gebruik van wil maken. If not even goeie vrienden, als wel.. nou ja, dan weet je me te vinden.
-ik wil geen bestaande deal ten gronde richten, alleen de helpende hand bieden- als dat je dat dan even weet

Wij krijgen in december 100 van deze kriks binnen. De exacte leverdatum en prijs zijn nog niet bekend, maar de prijs zal rond hetzelfde niveau zitten als wat ik tot op heden hier lees. Hopelijk zijn de kriks vóór de feestdagen in huis, maar dat weet ik pas als ik de melding heb dat het schip is gearriveerd.
Ik laat het aan de organisator of hij hier gebruik van wil maken. If not even goeie vrienden, als wel.. nou ja, dan weet je me te vinden.
- Pipo
- Mega lid in de orde van gouden nietje
krik
Hey jongens, ga eens even naar het topic "Vraag&Aanbod/Onderdelen". Daar heb ik een artikeltje geschreven over diezelfde krik die bij ons in de Makro voor slechts 99 €uro te koop staat van 22/11 tot 05/12. Ik ga hem alvast daar halen (voor onder de kerstboom
) Voor dat prijsverschil kan ik wel even rijden.

A thing of beauty is a joy forever!
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon