EPMA dag Francorchamps 2 september 2008
- zoonvanlinne150
- Mega lid
- linne150
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
zoonvanlinne150 schreef:Werken?????allen schreef:De dag ervoor overnachten heb ik wel oren naar. Maar ga aan het einde van de dag, evt. na het avondeten wanneer meer dat willen, wel huiswaarts. Moet ook nog gewerkt worden.
Gaat veel te veel vrije tijd in zitten

The Ducches is dead! Long live Vyvyan!
`` Scum on Wheels``
Groet Wilbert.
`` Scum on Wheels``
Groet Wilbert.
Ik had het een tijdje geleden al voorgesteld en wij gaan in ieder geval een overnachting regelen.linne150 schreef:Vraagje,gaat er nog iemand in een Hotel(lutje)of gaan de helden dinsdagochtend rijden.Zo niet,weten jullie een hok voor mij
en zo ja,welk hok gaan jullie
Wij hadden zelf al een pension op het oog, maar waarschijnlijk is dit te klein als er veel mensen een overnachting willen.
Is dat Bungalowpark Domaine De Chôdes?linne150 schreef:Ik heb huisjes gevonden waar de vriendenvan Lotus altijd logeren.89 euri voor 2 pers.2 nachten.Dus 1+2 sept. 6 pers 255euri.
Komt er bij de beoordelingen niet erg positief uit.
Prijzen zijn zonder ontbijt en handdoeken, tel je dat bij de prijs op dan zijn er ook alternatieven rond dat prijsniveau.
Erg goedkoop is http://www.ranchdondiego.be , zou misschien een alternatief kunnen zijn?
Ligt +/- 35km van het circuit af.
Lijkt me dat ze daar in ieder geval voldoende kamers hebben voor een grote groep.
- zoonvanlinne150
- Mega lid
- zoonvanlinne150
- Mega lid
Wij hadden eigenlijk al een leuk klein pension uitgezocht voor onze overnachting, maar vinden het geen enkel probleem om voor een andere accomedatie te kiezen zodat we als groep ergens terecht kunnen.zoonvanlinne150 schreef:Kan het niet was luxer????anders is het zo een overgang van mijn huis naar zo een hok![]()
Wat stel je zelf voor als je het luxer wilt?
- zoonvanlinne150
- Mega lid
Hilton......met paris erbij....Elise schreef:Wij hadden eigenlijk al een leuk klein pension uitgezocht voor onze overnachting, maar vinden het geen enkel probleem om voor een andere accomedatie te kiezen zodat we als groep ergens terecht kunnen.zoonvanlinne150 schreef:Kan het niet was luxer????anders is het zo een overgang van mijn huis naar zo een hok![]()
Wat stel je zelf voor als je het luxer wilt?

''lotus'' en ''kapot''
''engels'' en ''meuk''
''engels'' en ''meuk''
Aangezien de F1 in dezelfde week is kon de keuze/beschikbaarheid nog wel eens tegenvallen....allen schreef:Genoeg te kiezen in Malmedy toch?
http://www.malmedy.be/nl/Tourisme/heber ... hotel.html
Gezelligste lijkt me als we allemaal in hetzelfde hotel/pension/bungalow zitten toch?