Even voorstellen....

Stel jezelf en je auto voor.
Gebruikersavatar
Dominique
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1663
Lid geworden op: 15 jan 2006 22:01
Locatie: Noord Holland

Bericht door Dominique »

Jurgen heeft die 18" jetsers er onder zitten..... 8)

http://www.speedsterclub.nl/phpBB2/view ... 9&start=15



Ik ben zelf hiermee nog een tijdje bezig geweest :

Afbeelding

Je moet er alleen wel de portemone van een olie-sjeik voor hebben... :cry:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Bitterkoekje
Lid
Berichten: 75
Lid geworden op: 01 jul 2008 13:27
Locatie: Zuid Holland

Bericht door Bitterkoekje »

Vrijdag...de dag om mijn Speedster op te halen. Amper kunnen slapen van de zenuwen, net kerstavond, maar dan anders. Staren naar de klok, maar de tijd lijkt stil te staan. Voor de zekerheid maar even bellen naar Groningen, of alles nog volgens plan verloopt.

Rond 2 uur stap ik in de auto, vroeg zijn is namelijk heel erg 2008. 3 uur naar Groningen moet te doen zijn, en dat klopt. Iets voor vijf uur ben ik er. Mooi op tijd. De auto staat al te glimmen, en ik wil maar 1 ding, en dat is terug naar Rotterdam met de Speedster. Rijbewijs afgegeven voor de tenaamstelling, dat doen ze tegenwoordig bij de dealer zelf. Handig!!. Na een half uur begin ik het toch wel lang te vinden duren. Is er een probleem??

We kunnen het overschrijvingsbewijs nergens vinden.... ??? Dat deel heb je nodig om de auto over te schrijven. En nu?? Nu kunnen we hem niet op uw naam zetten.....Ow.

Kijk nu naar buiten....geen Speedster, maar nog steeds de Fiat 500....kan wel janken....
Gebruikersavatar
speedster
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1368
Lid geworden op: 03 dec 2004 18:10

Bericht door speedster »

Neeeeee..................... wel slordig van de garage. Dat ze er achter komen als jij je auto komt halen. Dat is echt balen zeg. Wat als ze het overschrijf formulier niet kunnen vinden? Dan krijg je een 1 op je kenteken. Bah. Sterkte ermee en hopen dat ze hem kunnen vinden en wel snel ook. :cry: :cry:
Gebruikersavatar
Rallye
Actief lid
Berichten: 346
Lid geworden op: 06 jul 2008 11:18
Locatie: Oosterhout

Bericht door Rallye »

Sjeezz... Dat is balen!
Gewoon 6 uur in de auto voor de kat zijn viool (in een Fiod nog wel ;) ).

Kan me heel erg indenken dat je jezelf nu niet bepaald happy voelt. :?
Is er al bekend wanneer je de speedster alsnog kunt ophalen, of zijn ze nu nog steeds aan het zoeken naar dat papiertje? :roll:

Nu tijd voor een borrel, zou ik zo zeggen.
Sterkte....
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti
Gebruikersavatar
Bitterkoekje
Lid
Berichten: 75
Lid geworden op: 01 jul 2008 13:27
Locatie: Zuid Holland

Bericht door Bitterkoekje »

Tja....dan moeten ze nieuwe papieren aanvragen. Kon via een zogenaamde spoed procedure, en ze zitten dicht bij Veendam. Daar heb ik lekker veel aan zeg......wil gewoon mijn Speedster.....zonder 1 tje op het kenteken....Staat zo slordig.

Borrel is al geregeld.....en smaakt erg goed. Als ik zo dom begin te lullen weten jullie waarvan...
ohjeetje..
Actief lid
Berichten: 393
Lid geworden op: 12 jun 2007 18:48
Locatie: Huizen

Bericht door ohjeetje.. »

Shit!! Wil je echt rijden, wordt je teruggefloten. Hopelijk wordt dat probleempje snel opgelost. En dan: is de kick nog groter! Dus: misschien nog een paar slapeloze nachten, de beloning zal nog groter zijn. Ik wens je dus geduld toe, Bitterkoekje.

Groeten,


Nico
Laatst gewijzigd door ohjeetje.. op 11 jul 2008 21:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Mijn zwarte engelen dus..
Speedster 2.2
Golf GTI
Gebruikersavatar
Richard
Mega lid
Berichten: 574
Lid geworden op: 13 feb 2005 13:06
Locatie: Berkel en Rodenrijs

Bericht door Richard »

En dan adverteren met de volgende tekst

Van der Molen Groningen, de grootste Opel dealer van Noord Nederland!! Bij ons bent u heel erg welkom en nooit een nummer, bij ons bent u een klant waar we zuinig op zijn!! Achteraf nooit teleurstellingen. Ervaar onze gastvrijheid. Ons team is er klaar voor! En...één ding is zeker, bij ons gegarandeerd altijd de beste deal!! "Dat zegt iederéén" denkt u nu....? Geef ons eens de kans het u te laten zien! Wij ontmoeten u heel graag in onze showroom.

JAJA

Wel raar dat het een 2003 auto is met een 2001 kenteken dus ook een laag productienummer.
Gebruikersavatar
Gerard
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1520
Lid geworden op: 26 jan 2005 11:30

Bericht door Gerard »

Balen. :evil:
Zet het maar op een zuipen, het is je vergeven. :wink:
Heeft alleen nog pet met nr:0672
ohjeetje..
Actief lid
Berichten: 393
Lid geworden op: 12 jun 2007 18:48
Locatie: Huizen

Bericht door ohjeetje.. »

Als je het echt niet kunt uithouden, ben je welkom om mijn Speedster eens uit te proberen. Wel met Nitrons en 7x16J voor en 7,5 x17J achter.

Groeten,


Nico
Mijn zwarte engelen dus..
Speedster 2.2
Golf GTI
Gebruikersavatar
allen
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2801
Lid geworden op: 15 feb 2008 12:38
Locatie: dordrecht
Contacteer:

Bericht door allen »

Kan iemand het verifiëren? Ik dacht dat je in het geval van het kwijtraken van het kentekenbewijs tegenwoordig nieuwe nummerplaten krijgt. Dus niet eentje met een 1 erop.

Stom dat het zo is gegaan. Vergoeden ze de brandstof nog voor je vanwege die slordigheid?
tommy_hf
Lid
Berichten: 38
Lid geworden op: 07 jul 2008 5:52

Bericht door tommy_hf »

Bij kwijtraken kentekenbewijs hou je de originele platen binnenkort als de nieuwe regeling ingaat en wordt papier vervangen. Duplikaatcode krijg je dan nog bij verlies van een plaat.
Bij verlies overschrijvingsbewijs weet ik niet hoe het zit, of je dan een geheel nieuwe cijfercombi krijgt oid.
Gebruikersavatar
Bitterkoekje
Lid
Berichten: 75
Lid geworden op: 01 jul 2008 13:27
Locatie: Zuid Holland

Bericht door Bitterkoekje »

Het overschrijvingsbewijs is nog niet gevonden. Ze gaan een nieuwe aanvragen. Ik krijg 250 Euro onkostenvergoeding en een enorme bos bloemen. Een leuk gebaar lijkt me, maar ook niet meer dan dat.

Ik heb een nieuwe afspraak staan voor volgende week vrijdag. Ik ben benieuwd. Volgens de dealer krijg ik geen 1 op het kenteken, maar dezelfde man vertelde me dat alles in orde was gisteren. Even afwachten dus......

Vandaag eerst foto's maken van een Porsche 997 GT3. Ondertussen cross ik nog wel even verder in de Fiat 500.......met Italiaanse streep.

Een fijne en veilige zaterdag allemaal!
Gebruikersavatar
Richard
Mega lid
Berichten: 574
Lid geworden op: 13 feb 2005 13:06
Locatie: Berkel en Rodenrijs

Bericht door Richard »

Natasha,

volgens de RDW site heeft de auto ook nog geen nieuwe APK deze stamt nog uit 2006.

Als ik jouw was zou ik daar ook nog even over bellen.
Gebruikersavatar
Bitterkoekje
Lid
Berichten: 75
Lid geworden op: 01 jul 2008 13:27
Locatie: Zuid Holland

Bericht door Bitterkoekje »

Richard schreef:Natasha,

volgens de RDW site heeft de auto ook nog geen nieuwe APK deze stamt nog uit 2006.

Als ik jouw was zou ik daar ook nog even over bellen.
Even snel een telefoontje naar mijn werkgever, volgens ons systeem zit er een verse APK op. Het kan dus zo zijn dat er een vertraging in het RDW systeem zit.

Maar begin inmiddels wel een punthoofd van het geheel te krijgen.
Gebruikersavatar
Richard
Mega lid
Berichten: 574
Lid geworden op: 13 feb 2005 13:06
Locatie: Berkel en Rodenrijs

Bericht door Richard »

Kun je niet zeggen dat ze naast die 250 euro de auto maar even komen omruilen in Rotterdam.
Je betaald volgens mij toch een enorm bedrag toe op de Speedster en ze zijn hem ook niet zomaar aan iemand anders kwijt.
Het is hun fout en die gaan ze maar goed oplossen.
Plaats reactie